Gå til innhold

Mitsubishi Galant Deler selges.

v|ncenT^

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var nok litt upresis, var egentlig skjørtet, bak der jeg tenkte på, trur det er det samme som på Dynamic-4.. frontspoileren er litt vanskelig å se, men tror det også er en Dynamic-4 spoiler

image_00026.jpg

baklys.jpg

Så lenge det er betalt moms på den, er den lovlig i Norge, og kan fritt omsettes, men for å få skilter kommer det en 30-40 tusen i avgifter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, frontspoileren er nok ikke noe dymaic4 desverre, det er den "vanlige" som sitter kun produsert på -92 Galant GLSI/GTI. Har vært i kontakt med selgeren, men bakfangern er den som Jan Erik "refererer" til =)

Noen som trenger delebil ? Kunne godt tenkt meg å vært med å spleiset på den, og kun tatt fronten ! Si fra hvis noen er interessert !

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare sjekket litt rundt, av gammel vane..

her er en svensk GTi til 2.500,-...

http://www2.blocket.se/view/3007789.htm?l=0&c=1&city=0

Beskrevet som "rusten", men min erfaring er at bilene ruster i bagasjerom, forskjermer og støtdempertårn, foran. (mens f.eks dørene ikke er så ille) så hvis motoren er bra er det hvertfall billig GTi-motor...

Siden bilen har gått mere enn 200' så er det vel en fare for at førersetet ikke "er noe" lengere, men man kan jo ha flaks..

Inredningen beskrives som "Fin invändigt"

De orginale GTi-felgene er 15", fine for vinterbruk??

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

slettet du tråden om felgene dine?

Jeg trenger å vite dimensjonen på dekka som satt på, Er på jobb nå og skal bestille noen nye dekk, de andre ligger hjemme...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at det er 185/70-14 på disse bilene

(er hvertfall det jeg har notert)

Har den Lambda'en som sitter på 2,0 8v

Hadde tenkt å selge hele motoren for under 1000 lappen, så jeg skal nok ikke ha så mye for den Lambda'en..

for bilde kan du gå på mekonomen.no, velge en butikk, og søke opp delen.. og ev se om det er den samme..

/Jan Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breisladdern :

Slettet tråden da ikke noe mer av det er til salgs, men jeg mener å huske at det var 195/60/15 de dekkene som satt på, det står på også =)

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider