Opel-Erik Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Jeg har blitt kvitt min Calibra... og skal handle meg s13... Men det jeg lurer på er hvordan er det å importere en? Har sett på autodb.no at Japan Import i haugesund tydelig vis har litt å velge i... Men noen som vet hvordan disse gutta er? Er det seriøst? Eller er det andre plasser jeg kan finne meg en S13? Har jo selvfølgelig sjekka autodb.no og andre annonse-steder... Men sånn uten om de liksom.. noen god plass?? Eller noe her som skal selge en s13?? hehe ;) -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Jsi: Japan sportsbil import er seriøse... slik servic og imøtekommelse skal du lete lenge etter.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 hmm, har selv stussa litt på de.. ser jo ut til å ha gode priser på import, men noen som vet om det er mye mer å spare om man tar turen til tyskland selv? Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 De tar vel en 10-15 k i kassa, som de fleste andre importfirmaer. Men etter det jeg har skjønt er de -meget- seriøse og kvalitetsbevisste. Har vært i snakk med Kjetil et par-tre ganger i min tilsynelatende evige jakt på en fin S14...og han finner ingen, fordi de ikke er bra nok..noe som er både dum og bra..hehe. Men jeg tror at om du kjøper en bil fra disse gutta, så blir du helt sikkert fornøyd. De kan også slenge inn deler osv. du vil ha i prisen, om du nå f.eks skal låne penger til kjøpet, og du får sånn "vi overfører nøyaktig sum til selgerens konto"-ting av banken. Fin måte å få seg felger og shit uten å måtte spare i evige tider :D Gi Japan Sportbil Import en pling du..Tror faktisk Kjetil er i Tyskland nå, så du har sjansen :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Har de noen mailadresse? Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 tar de inn annet en sx biler? gt4 f.eks? Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Tror de har spesialisert seg på SX..der har jo hatt noe annet..f.eks den ene Skylinen..men en stund siklet jeg etter 300ZX, og hørte med dem om dette..da ville de ikke garantere noe, siden de ikke hadde spesialisert seg på dette. De har nok mest peil på SX :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg