golfrider Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Jeg har lyst til å kjøpe emblemfri grill og klarglasslykter. Noen som har erfaring med de fra autospar? Passer de bra? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 ja, klarglass lyktene er ganske så fete, gjør virkelig utslag på bilen, dem fungerer godt men kan ikke akkurat i dem lyser bedre enn de orginale.. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Hvordan er dem på levering? hører folk har klaga en del og ting har tatt lang tid? Jeg skal bestille et 90'fangersett med tida. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 det er så forskjellig at det er umulig å ta stilling til, noen ganger opplever folk dem er treige og noen ganger får dem det nærmest dagen etterpå. Jeg ville anbefalt å ringe å bestille, vet ikke hvorfor men føler det blir mer "seriøst" da, så kan du vertfall høre om de har delene på lager liksom. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 fikk hentelappen på fangerene jeg kjøpte på autospar 3 dager etter jeg betalte regninga med nettbank og det er vel raskt?:) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 jeg har opplevd dem som veldig raske på levering.. Har bestillt som forrhåndsbetaling, da får man en regning man skal betale (kommer med en gang de har registrert bestillingen, som regel etter en dag eller to) så betaler du denne og ringer dem og sier at du fakser over betalingsbekreftelse pga. at det haster, så har du varene på rekordtid! Sist gang bestillte jeg på fredag, fikk regningen på mandag og varen på onsdag! Det er jo veldig bra, tatt i betraktning helgen og alt mulig.. Men som tråden sier: er det noen som har erfaring med grillene deres? Skrues de på? Har hørt at slike uorginale griller sitter dårlig.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Kjøp den skikkelige versjonen grill - jeg kjøpte den billige først - og har kjøpt ny nå ...... Dårlig passform - og den må skrus fast rett i stålet - ikke i org festene. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Sonick Kjøp den skikkelige versjonen grill - jeg kjøpte den billige først - og har kjøpt ny nå ...... Dårlig passform - og den må skrus fast rett i stålet - ikke i org festene. hvilket merke er den "orginale grillen" da..kjøpte bonrath grillen fra nbs og passformen var ikke best..ble til at den blei stripsa fast i sidene..he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Har bestilt fra Autospar en gang. Bestilte faktiskt det samme som du vil ha nå. Laget en tråd om det engang, ventet vel i en par måneder med telefon & e-mail klaging før jeg fikk delene.... som var feil, ikke krystal klare men sotet, dritt grill som jeg sa klart ifra før bestilling at jeg ikke ville ha. Skulle bytte dette, men da måtte nye deler bestilles og måneder måtte ventes.. igjen. Men dette var ifjor engang, mulig de har blitt bedre.. men ring å spør om de har delene inne Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 jeg har den til 423,- på autospar og den passet rett på.JOM het produsenten:) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Samme her audi-maniac,så jeg skjønner ikke helt hvilken som har så dårlig passform at den må stripses og i Sonick sitt tilfelle,skrues fast noen andre plasser enn i org festene.. Kan være enig i at den var fryktelig stiv og ekkel å håndtere ved første montering,men nå er den helt bra.. Det er med autospar som med alle andre firmaer,de har sine dårlige dager de og,men jeg har bare møtt velvillighet og behjelpelige folk der. Har bestilt deler for mellom 15 og 20 tusen der,og fått alt innen en uke etter bestilling.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg