Gå til innhold

Ny grill..

Ranger emnet

golfrider

Anbefalte innlegg

det er så forskjellig at det er umulig å ta stilling til, noen ganger opplever folk dem er treige og noen ganger får dem det nærmest dagen etterpå. Jeg ville anbefalt å ringe å bestille, vet ikke hvorfor men føler det blir mer "seriøst" da, så kan du vertfall høre om de har delene på lager liksom.

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har opplevd dem som veldig raske på levering.. Har bestillt som forrhåndsbetaling, da får man en regning man skal betale (kommer med en gang de har registrert bestillingen, som regel etter en dag eller to) så betaler du denne og ringer dem og sier at du fakser over betalingsbekreftelse pga. at det haster, så har du varene på rekordtid!

Sist gang bestillte jeg på fredag, fikk regningen på mandag og varen på onsdag! Det er jo veldig bra, tatt i betraktning helgen og alt mulig..

Men som tråden sier: er det noen som har erfaring med grillene deres? Skrues de på? Har hørt at slike uorginale griller sitter dårlig..

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Kjøp den skikkelige versjonen grill - jeg kjøpte den billige først - og har kjøpt ny nå ...... Dårlig passform - og den må skrus fast rett i stålet - ikke i org festene.

hvilket merke er den "orginale grillen" da..kjøpte bonrath grillen fra nbs og passformen var ikke best..ble til at den blei stripsa fast i sidene..he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt fra Autospar en gang. Bestilte faktiskt det samme som du vil ha nå.

Laget en tråd om det engang, ventet vel i en par måneder med telefon & e-mail klaging før jeg fikk delene.... som var feil, ikke krystal klare men sotet, dritt grill som jeg sa klart ifra før bestilling at jeg ikke ville ha. Skulle bytte dette, men da måtte nye deler bestilles og måneder måtte ventes.. igjen.

Men dette var ifjor engang, mulig de har blitt bedre.. men ring å spør om de har delene inne

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her audi-maniac,så jeg skjønner ikke helt hvilken som har så dårlig passform at den må stripses og i Sonick sitt tilfelle,skrues fast noen andre plasser enn i org festene.. Kan være enig i at den var fryktelig stiv og ekkel å håndtere ved første montering,men nå er den helt bra..

Det er med autospar som med alle andre firmaer,de har sine dårlige dager de og,men jeg har bare møtt velvillighet og behjelpelige folk der. Har bestilt deler for mellom 15 og 20 tusen der,og fått alt innen en uke etter bestilling..

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider