Gå til innhold

Dødslek

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hvor dumme er folk egentlig?? begynner jo å lure på om det i det hele tatt finnes noe i huet på en del folk.. slike ting er jo totalt forkastelig

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge førerkortene ble inndratt for tre måneder, og guttene fikk fire tusen kroner hver i forelegg.

Og det var straffa? Herregud!!! Norge i et nøtteskall.

Jeg fikk mer for å kjøre 28km/t over en 60sone på et slette uten hus og god nok oversikt til det.

De har vel hatt lappen i over 2år også, så om 3mnd for de lappen tilbake.

Og hvor fort mot hverandre kjørte de egentlig?

Var det en uskyldig lek fordi de så hvem de kom til å pasere, kompiser eller var det høy fart og virkelig dødslek?

Aviser ass, vet aldri hva som er rett lenger.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen luringer back in the days på gymnaset som drev å skiftet til motgående fil når de møttes husker jeg. Var vist veldig gøy helt til den ene ikke gadd å skifte fil.

Begge gikk med krykker neste dag hehe.

Lurer på om ikke en av de "eliminerte seg selv" et par år etter også.

Luringer er luringer.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hver sin bil kjørte de to guttene rett mot hverandre på den smale veien. Sekunder før de frontkolliderte smatt de til hver sin side.

Interessant måte å skrive på. For meg høres det her ut som de kolliderte selv om de smatt til hver sin side... Glup journalist også dette her...

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider