Finepix Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Razer Interessant måte å skrive på. For meg høres det her ut som de kolliderte selv om de smatt til hver sin side... Glup journalist også dette her... Jepp! Det er noe som ikke stemmer her...:D :D Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by awt Syns det var merkelig de ikke fikk større straff, de hadde fortjent det. Fortjent ?.... det de hadde fortjent var å ikke svinge....:nono: Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by IPturbo Mener å huske det var en dødsulykke på pitten av 80tallet hvor to kompiser drev med det samme, så en dag lånte mora sønnens bil. Tommy Kan det stemme at det var oppe i nordøyane (haramsøya/harøy i møre og romsdal) det skjedde, sysnt eg har hørt noko rykter oppe frå dei traktene. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Tror ikke dette er så skummelt som det høres ut i visse media.... http://www.storfjordnett.no/nyheiter/Nyhende.shtml#1089489757 Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Herregud!! hvem tror denna "leken" var så veldig farlig da? Uten tvil her at politi og media har blåst opp saken no jævli!!! og dette vitnet har garantert smurt på no sinnsykt! hater politiet når slike saker kommer opp! Håper de slipper fri for bot og inndragelse!!! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Eg burde ha bremsa ned, men la meg i staden over i andre køyrebana for å unngå kollisjon. Ein liten trafikkfeil, ikkje noko meir enn det, seier tenåringen. Han avviser at dei hadde høg fart, og at dei køyrde godt under fartsgrensa på 50 km/t. Bullshit! Hvem er det som egentlig ligger under fartsgrensa? Dette er jo ett fint eksempel på at en sak vanligvis har 3 sider. Din, min og sannheten. Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Mulig det var midt i byen ? I sentrum hender det gjerne jeg ligger under 50 km/t! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Ikke mye by akkurat der nei, men sannheten ligger nok et sted midt imellom politiets og bilførerens versjon... Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Kubbikkåre Ikke mye by akkurat der nei, men sannheten ligger nok et sted midt imellom politiets og bilførerens versjon... tja.. politiets versjon pleier å være ganske lik sannheten, med mindre politimannen er prest på deltid. Alle veit jo at prester bare lyver og prater piss! Det er nok endel av de politimennene som har blitt mobbet som liten, og har ett behov for å ta igjen, ved å lage kvalme for andre. Politimannens ord står jo gjerne sterkere enn ditt ord i en eventuell rettsak. Hjelper ikke så mye om kameraten din er vitne på at du kjørte under 50km/t i en 50km/t sone, hvis politimannen mener noe annet. Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Det var da ikke noe politi til stede i det denne hendingen fant sted, de baserer uttalelsene sine på hva et "sjokkert øyenvitne" har fortalt, og hva bilføreren forklarte i et kjapt avhør på skolen, som han ikke fikk lov til å forandre på i ettertid. Og hvem som har hatt noe med politiet å gjøre har vel ikke blitt utsatt for den "Det er enklest for deg å vedta boten her og nå så unngår du rettsak bla bla bla" replikken. Men jeg kjenner ikke til denne episoden annet enn hva jeg har sett i avisene, så jeg vil ikke påstå at hverken det ene eller andre er sant. Men kjenner litt til hvordan politiet behandler unge bilførere noen steder i Norge...... Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo SlayeR Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by btl Alle veit jo at prester bare lyver og prater piss! HAHA:D bra sagt....hehe Siter `09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :) `91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres) `08 Ford Kuga 4x4 (solgt) `07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt) `91 Volvo 240 stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg