Marius Skrevet April 2, 2002 Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 Har dere sett på maken? klikk her for å se på 'maken' http://www6.nrk.no/galleri/bildegalleri_popupinnh.php?dir=moderne_&tittel=&banner=autofil&img=36 Noe dere kjenner igjen her? tror jeg skal dra ned på Baren og C-Inn og de stedene der snart.... hahahaha :cool: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crockett Skrevet April 2, 2002 Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 Med de kappslene skal du være heldig om du kommer inn på Roots i strømmen!sick ha ha ha Siter Toyota Avensis `02 (Drittbil!) x-Volvo V40 `99 x-Nissan Primera SRI `96 x-Nissan Sunny SR `95 x-Corvette `84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 Originally posted by Crockett Med de kappslene skal du være heldig om du kommer inn på Roots i strømmen!sick ha ha ha hahaaha.... menneh de er 19" modifisert i photoshop! :O) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 2, 2002 Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 Ja, hvordan føles det? Å være rikskjendis mener jeg. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 Originally posted by boXer Ja, hvordan føles det? Å være rikskjendis mener jeg. :D hmmm.... tror ikke jeg nådde grensa utenfor høybråten en gang... jeg er nok å bli en earthling;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vargtass Skrevet April 2, 2002 Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 zkilzz ... min nussepus, kapsler er homo som analsex med samme kjønn ... dump de og få på noe deilig felg ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 Originally posted by Vargtass zkilzz ... min nussepus, kapsler er homo som analsex med samme kjønn ... dump de og få på noe deilig felg ... ja oki.. kan du paypale meg 20.000 da :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg