ndrz_318 Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Etter mye om og men, kjøper jeg meg nye lykter istedenfor å prøve å fikse de jeg har. Er det noen som har noen formening om hvor det er gusntigst å få tak på FK eller in-pro til en fornuftig pris? Eller bør jeg skaffe de fra Tyskland? Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by ndrz_318 Etter mye om og men, kjøper jeg meg nye lykter istedenfor å prøve å fikse de jeg har. Er det noen som har noen formening om hvor det er gusntigst å få tak på FK eller in-pro til en fornuftig pris? Eller bør jeg skaffe de fra Tyskland? Jeg vant ett sett for kr 2800 på QXL, ubrukt i pakke. Jeg har ikke tenkt å ha det. Vil du kjøpe settet istedet for meg så kan jeg sette deg i kontakt med selger? Han hører til i bergen og du betaler ved avhenting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg