Gå til innhold

KN etc. Universal-filter på 2.3E

Ranger emnet

one

Anbefalte innlegg

Hei folkens, i forbindelse med mine "trimme"-planer, går jeg med planer om å stappe inn et KN-filter. Da helst åpent med skjerming, og ikke innstas-filter til original-kassa.

Ved første øyekast ser det tilnærmet umulig å få plass til noe der. Noen som har gjort dette før med hell? Se bildet under:

audi_motorrom.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kjøpt innsatsfilter til den originale filterboksen, så sparer du sinnsykt med arbeid og tull.

Vet ikke jeg om det finnes sånne adaptere/ombyggingssett fra lukket til åpent filter på de, men tror ikke det.

Vil du ha fram gromlyden kan du jo bare borre noen hull i boksen.

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en rund tilkobling under LMM(tror jeg) når du fjerner luftfilterboksen, setter rør/slange der og trekke til bak grill eller .no og på med filter, husk på møkka som kan komme i filteret...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Originally posted by AudiOlsen

Er det bare den motoren man ikke kan få det til? Eller gjelder det alle motorene til audi 100 c4? :confused:

aldri sett til noen av de motorene annet enn innsats.

Er som på Golf 2, at Bosch KE-Jetronic trenger masse arbeide til for å kunne montere induction kit.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider