one Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Hei folkens, i forbindelse med mine "trimme"-planer, går jeg med planer om å stappe inn et KN-filter. Da helst åpent med skjerming, og ikke innstas-filter til original-kassa. Ved første øyekast ser det tilnærmet umulig å få plass til noe der. Noen som har gjort dette før med hell? Se bildet under: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Ville kjøpt innsatsfilter til den originale filterboksen, så sparer du sinnsykt med arbeid og tull. Vet ikke jeg om det finnes sånne adaptere/ombyggingssett fra lukket til åpent filter på de, men tror ikke det. Vil du ha fram gromlyden kan du jo bare borre noen hull i boksen. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Takk for gode tips :D Hvor burde i såfall disse hullene være? Og hvordan blir det i forhold til fuktighet etc... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Er vel en rund tilkobling under LMM(tror jeg) når du fjerner luftfilterboksen, setter rør/slange der og trekke til bak grill eller .no og på med filter, husk på møkka som kan komme i filteret... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Tror jeg går for innsats-filter og boremaskin :D Men hvor store trenger disse hullene være for at det skal være noen vits? Kan vel alltids prøve uten hull først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 man får desverre ikke kjøpt åpent luftfilter til denne bilen så du får gjøre som kid-a:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Se der ja, luftfilter-boks rett fra skytterbanen :D Har et optimistisk håp om å få lurt ut 25-30HK+ av skuta mi med diverse modifikasjoner, og da må seff. lyden stå i stil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 femmerlyden blir helt syk med hull i boksen:D yodude Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Syns den er ganske OK nå og jeg da... fra 3000 og oppover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Dremmel og Boch lager fine hjelpemidler til det der. Får ikke åpen filter til den motoren pga luftmengdemåleren.dukenukem Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Er det bare den motoren man ikke kan få det til? Eller gjelder det alle motorene til audi 100 c4? :confused: Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by AudiOlsen Er det bare den motoren man ikke kan få det til? Eller gjelder det alle motorene til audi 100 c4? :confused: er bare den jeg vet om. vet ikke hvordan det er med 20v Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keihin Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Unnskyld meg, men henter ikke den originale boksen frisk _kald_ luft fra skjermen til bilen? I så fall er den sveitserosten en fin måte å miste effekt på... Siter '99 S4 '99 R1 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 jeg fikk borret 3 store hull i luftfilterboksen og satte i green innsats filter. Og fytti helvette til lyd det ble ! Kan jo ha noe med at det var på effekt anlegg, men alikavell.....:) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by AudiOlsen Er det bare den motoren man ikke kan få det til? Eller gjelder det alle motorene til audi 100 c4? :confused: aldri sett til noen av de motorene annet enn innsats. Er som på Golf 2, at Bosch KE-Jetronic trenger masse arbeide til for å kunne montere induction kit. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg