Gå til innhold

Video : Mini Driftekonkurranse Vålerbanen 26.6

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hopp og hei!!

OPPDATERT! Høyere kvalitets divx versjon online :D

;)

Last ned her:

Driftekonkurranse-Vaaler-2004-lowqual.wmv

Stor takk til Nope for hosting av en film med bedre kvalitet!

Driftekonkurranse-Vaaler-2004-divx.avi

Noen screenshots:

doripug.jpg

cossie.jpg

burn3.jpg

baneraaning.jpg

Notis: Muligens jeg burde holde meg til video og droppe kjøringen..?? Har sjelden sett folk ledd så mye av noen på bane... :(

Notis2: Jada det er skrivefeil på starten av videon.. ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra video som vanlig Pudding. Savna litt kvalitet på kjøringa. Kan vel ikke klage da jeg ikke kan noe bedre sjøl men har nok sett litt for mye på disse jappse filmene. Filmen er bra satt sammen da. Bra du tørr å prøve deg på banen også :D Syntes du skal fortsette med kjøringa også jeg. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeee. Konge video (som vanlig Pudding ;) )

Jeg føyer meg i køen av oppfordringer. Du MÅ kjøre du også. Ha ha. Det var kult å se på. Passe oss for deg når du begynner å få dreisen på dette. Det er jo i slike biler de franske stunt sjåførene startet, og de er jo konge (James Bond og Taxi filmene osv).

Du blir ikke Extreme Drifter, men Soft Drifter :cool: ( myke dempere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må filme og redigere oftere Pudding, det er alltid like moro å se på filmene dine :hello:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrKadett

Litt feil hvem som vant vel? øversveen var i følge det jeg så nå, Kongen av drifting der :)

Det var bare tre poeng som skilte, og det Øversveen tapte på var at han ikke holdt idealsporet og mistet for mye fart. Det gis poeng for presisjon i forhold til sporet samt tempo. Imidlertid scoret han høyt på bred vinkel og lange sladder...

Men det er jo subjektivt dette, og heller ikke så viktig hvem som vinner. Drifting skal være show og moro ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

Du må filme og redigere oftere Pudding, det er alltid like moro å se på filmene dine :hello:

Takk.. Men det tar nå lang tid...

Og jeg inrømmer ærlig at jeg har MASSE råmatriale som jeg skylder folk å få redigert ut... Jobber med det, men desverre er hvor bra det blir avhengig av hvor lang tid man bruker på det... :|

Originally posted by FSR

Det var bare tre poeng som skilte, og det Øversveen tapte på var at han ikke holdt idealsporet og mistet for mye fart. Det gis poeng for presisjon i forhold til sporet samt tempo. Imidlertid scoret han høyt på bred vinkel og lange sladder...

Men det er jo subjektivt dette, og heller ikke så viktig hvem som vinner. Drifting skal være show og moro ;)

Ingen kommentar på filmen, vinkler, klipping eller.no Fredrik.?

GRR..... :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

Ingen kommentar på filmen, vinkler, klipping eller.no Fredrik.?

GRR..... :)

Jo, sorry :D

Knallfete kameravinkler på bilene og god filming utenifra. Må gi deg litt smekk på pungen for noen tacky effekter, men klippingen og filmingen er som vanlig knallbra ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider