jva Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 og så røk den forbanna cluchen også!!! først røk jeg begge motprfestene to dager seinere røk vannpumpen og, tre dager seinere kjørte jeg på en kant og fucket begge felgen på høyre side og begge dekkene punkterte samtidig og nå clutchen!!!!!!!!! og alt dette i løpet av en uke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( noen som har peiling på hvor mye en cluch vaier koster og om det er veanskelig å fikse?? Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Koster vel en 2-3 hundre, tar ca 15min å bytte. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Hihi, ja ting har en tendens til å balle seg på når det gjelder bil.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg