Gå til innhold

Bilen min skal selges

Ranger emnet

twg76

Anbefalte innlegg

Originally posted by Hillmeister

hva er det med ford eiere idag, før var det rs turbo og cosworth...nå er det wrc plastikk med hjemme bredding og strikkmotor...

sorry twg76, bare måtte...

Så sant!!! lol lol lol

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei tgw! Ja, nå er bilen helt ribbet ned og isolert rundt hele! Er kjempe fornøyd med bilen.. Har jo fått meg ny baby nå ;) Passer alltid godt på ting man er gla i er d ikke sånn da? Hehe! nei da! Men den skal nok bli bra behandlet framover og skal du se! Driver å skal skaffe meg en vinterbil nå, så golfen skal stå å kose seg et varmt og tørt lokale i vinter! D d koster for meg å kjøpe en vinterbil taper jeg fort på å evt kjøre av en liten tur!

Men som sagt! Takk for en kjempe koselig handel! Vi snakkes eller mlds!

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo ein flott vinterbil på "avataren" din... Den 2'er golfen må jo vel være grei nok på vinteren???

Du kan jo forresten få kjøpe Neon'en te dama, me ska jo selge den også... Den går ALLTID som ei klokke, og samtidig e den et så håpløst utgangspunkt at du ikkje gidda å begynne å style den opp, nokka som jo ALLTID skjer når du BARE ska ha ein bruksbil, ja snakka av erfaring der... Så derfor må vel den grønne neon'en være den perfekte vinterbilen for deg! Trur neon må være usa's svar på toyota! den går og går

Forresten, kordan gikk det på verkstedet? fant dem nokka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider