VW4 Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Må si når jeg så "Prosjekt Pimpmobile" måtte jeg se to ganger.. Sinnsykt kul lude det der ja! Lykke til på treff i 2003! Er det no hjemmeside på PimpMobilen eller? Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 takker :D men har du ikke trykt på feil knapp nå? Jeg har ikke giddi å laga noen hjemmeside enda og jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å gidde d.. lol lol jeg kan jo legge ut mere bilder på en side hvis du er intr da :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Jah :D :D :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 med den bilen passer virkelig signaturen din:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 gleder meg til sparklinga di sprekker opp jeg pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Originally posted by Mats`ern gleder meg til sparklinga di sprekker opp jeg pimp å så positive vi var i dag....pms eller?:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 lol Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Faen heller.... mulig det er ment som ironi men.... Pimpmobile kommer til å råkke bula skikkelig.....(og jeg som ikke liker riskokere en gang:eek: ) stå på... gleder meg til å se den "live":D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Originally posted by Mats`ern gleder meg til sparklinga di sprekker opp jeg pimp Hvorfor skulle sparklinga sprekke? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Og hvor finner jeg bilder av Pimpmobile?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Sorry, så ikke orntlig etter... Fant det fant det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Originally posted by HiiP Hvorfor skulle sparklinga sprekke? vi får vente og se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Originally posted by Mats`ern vi får vente og se Fatter ikke hvoror du skal være så negatvi? Misunnelig? Så lenge mannen har brukt glassfiber og sparkel som er tilegnet bil, som er en del mykere enn det jeg bruket på bilen min så er jo ikke dette noe problem. Du så jo gutte på Higeoctane gjøre det? Tror du de lar ting sprekke opp? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 No offence men matser`n virker litt bitter for tiden... har ikke sett en eneste "positivt" vinklet post siden diskusjonen med Håkon A om "svadaforum" blir for dumt spør du meg:rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 han furter.. :) cheer up mate! :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg