bjaa Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Hallo Møtte en Pontiac på veien når jeg kjørte forbi Stoa i arendal for noen dager sida. Den hadde en signal grønn lakk, aluvinge og noe greier... Flere som har sett den? Skal ikke ytre min mening om den, men vil gjerne se bilde av den igjen om noen har sett den. Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Denna? (henta fra http://www.moldestuket.com) Fet bil! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Jeg innbiller meg at vingen ville sett mindre "feilplassert" ut hvis eieren hadde lakkert de "veggene" på sidene der i samme farge som bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Nei, har du sett! "Rice" slår til igjen. Er ingen biler trygge? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Fet? :rolleyes: buuhuuu... hvorfor må alle klæsje aluvinge på kjerra si... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Grei den...men den ville vært 10 ganger fetere uten den jævla ostehøvelen......:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Hans, akkuratt den jeg mener ja. Er en gjennomført bil, sikkert fin og .. men ikke min smak hvertfall ;) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Har sett den bilen gå i Kristiansand noen ganger også. Jeg synes ikke stylingen passer på en amerikaner, men "that's just my 0,02$" Den er iallefall gjennomført. Det skal han ha. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 det er uten tvil litt arbeid lagt ned i denne amrikanern..men den jævla barberhøveln på bagasjen trekker ned alt det positive... det skulle vært en lov ang alu vinger! "2 år's fengsel for og montere alu vinge på en bil som verken kler eller behøver det " Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Bilen var jo slett ikke værst, men vingen kunne med hell blitt bytta ut med noe som passer bilen bedre, noe litt mer dikret kanskje..? Bilen hadde sett litt naken ut uten vinge i det hele tatt... Synes det er bra noen bygger noe litt utenom det vanlige også forøvrig... :usa: Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Utrolig! En bil som i utgangspunktet er helt forferdelig ble straks enda verre. Godt gjort! thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Den var drit fet da!! Vingen er en annen sak da,men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Ja, den kunne kanskje trenge å gå ned noen kilo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Noen andre felger, ny lakk (svart metallic?) og en annen spoiler så hadde den bilen vært rå. Sånn som den er nå er den ikke kul en plass, men med litt "amerikanisering" så hadde den blitt bra. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Gammel bilen til en kompis av meg..tvindal her på forumet.. han byttet den bort til en som var lakkerer eller karosseriarbeder tror jeg...faen han lagde bilen feit! men fy faen å vond den var å kjøre..men fett likevel!:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg