jettamaster Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 har nettopp kommer fra mallorca og så ein sølv grå porche carrera der nede med norske skilt. så eg lurer på om den er stjelt? var litt rart at ein norsk bil var på mallorca og sjåføren så ikkje norsk ut eingang. så meir spansk ut. bilen var forresten LH eller LB registert Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 det bor jo mange nordmenn i spania....så selv norsk registrerte båter i marbella.... sikkert bare på ferie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by Håkon A det bor jo mange nordmenn i spania....så selv norsk registrerte båter i marbella.... sikkert bare på ferie. det tenkte eg og men ein med porche eter vel ikkje på mc donald vel? og burger king? og parkete bilen på fortauet og midt i gata. jaja. det er ikkje min sak.:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Ble faktisk litt overrasket når jeg så flere norske biler i Torrevieja. Der vi har hus (10 min forbi Torrevieja , Playa Flamenca) var det flest engelske biler, men jeg så værtfall 5 norske biler på bare noen dager i området ved huset. Var neste sånn at jeg hilste på dem.... Så til og med en bil som holder til bare 2 minutter fra meg her i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Er vel også andre land i europa som har samme type skilt som norge? Så senest på Tour de France i dag hvor det var biler med hvite skilt med svart tekst og ramme med 2tall + 5 bokstaver (dog uten de norske klistremerkene) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Danmark har ganske likt, men det ser man på at de har en rød ramme rundt, og et lite mellrom mellom tall 2 og 3. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by awt Danmark har ganske likt, men det ser man på at de har en rød ramme rundt, og et lite mellrom mellom tall 2 og 3. det vet vel alle? Eller så skal vel de ha slikt EU-skilt snart også? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg