Gå til innhold

Harald Huysman Karting

Ranger emnet

Dawg Dee-Lux

Anbefalte innlegg

1/2 pris fram til 6. august, nytt baneoppsett, ett par kjekke svinger hvor man kan benytte seg kontra-slædd hvis man føler for å leke litt :D Hadde mine første 3 heat igår, og nå liker jeg banen virkelig godt, selv om jeg syns det er litt vanskelig å få til skikkelig flyt nå.

Nå er det itteno unnskyldning for ikke å ta en tur ned dit å kjøre ryggen full av blåmerker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hmm.. kan se at det er sjeldent du kjører der gitt... man kan kjøre kontra svinger i hver sving der borte. bare man satser..... det kuleste er ved stenge tider og ca 50l vann på banen :) jeeheheh

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg kjører mest linja, problemet er at jeg er så lett at det er vanskelig å sikre godt feste. Slædde gjør jeg stort sett de gangene jeg driter i å tilfredstille egoet mitt. Men du har rett, jeg kjører ikke så ofte, men det kommer til endre seg fram til 6. august.

Jeg betalte vel 245,- for 3 heat inkl. assuranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

hva er prisene...60 kr for et heat?

du kan drømme du.. det koster 150kr/heat. (10min.) på alle lørdager er det to heat til prisen av ett. Nå gjelder det tydeligvis hele ferien.. da skal jeg nok innover regner jeg med.. ;) Kjørte en time sist jeg var der, og da ble bestetiden min 29.92sek. Var veldig fornøyd med å bryte 30 sekunder'n! Vi kjørte til det stengte, og jeg hadde tredje beste rundetid den dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

du kan drømme du.. det koster 150kr/heat. (10min.) på alle lørdager er det to heat til prisen av ett. Nå gjelder det tydeligvis hele ferien.. da skal jeg nok innover regner jeg med.. ;) Kjørte en time sist jeg var der, og da ble bestetiden min 29.92sek. Var veldig fornøyd med å bryte 30 sekunder'n! Vi kjørte til det stengte, og jeg hadde tredje beste rundetid den dagen :D

Nå er det engang 1/2 pris fram til 6. august, ALLE dager. Banen er bygd om så mine litt lave 28 runder (minnes 28:20 som laveste) kan jeg se langt etter, enn så lenge iaffal *håpe/drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forhørte meg i dag ang den banen som ligger på trøgstad motorsenter..

100kr for 12min kjøring. på ute bane .. kjempe stor!!

ps, det er 9min heat på hhk...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

mohaha...... 29sec runder?.... damn ass gutta... det skiller dere ca 40 plasser ned på lista:)

er 27sec lista som er inn nå for tiden:)

men nå har dem bygd ny bane da..... skal teste den senere i kveld.. kjipt for dere dødelige som må betale da..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

mohaha...... 29sec runder?.... damn ass gutta... det skiller dere ca 40 plasser ned på lista:)

er 27sec lista som er inn nå for tiden:)

men nå har dem bygd ny bane da..... skal teste den senere i kveld.. kjipt for dere dødelige som må betale da..

Håper for din del at du ikke skryter på deg tider du tar med god-kartene der nede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Håper for din del at du ikke skryter på deg tider du tar med god-kartene der nede ;)

skryter på meg nei.. har jo trosalt jobba der da mann..... man gjør jo ikkeno annet enn å kjøre konstant.....

for halv annen uke siden testa vi faktisk scooter moped på banen med sensor..

faen meg godt med grep var det væffal.... kjipt å nesten knuse huet sitt hver gang du passerer tavla:)

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

skryter på meg nei.. har jo trosalt jobba der da mann..... man gjør jo ikkeno annet enn å kjøre konstant.....

for halv annen uke siden testa vi faktisk scooter moped på banen med sensor..

faen meg godt med grep var det væffal.... kjipt å nesten knuse huet sitt hver gang du passerer tavla:)

For all del, du får nok endel mere trening enn de fleste, men jeg tenkte mere på at det skiller en god del tid på de "gode" og de "dårlige" kartene, og i og med at du jobber der har du jo glimrende anledning til å få et godt bilde av hvem som er hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem er jo like alle sammen.. enste er at noen svinger litt dårligere enn andre... slik blir det når folk kræsjer som duster...

var dige de kartene da de var nye. fy fader å det gikk unna..

meg skiller det faktisk kun halv annet sek. fra å kjøre drift eller å kjøre teknisk....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syke tider ass.. hehe.. skjønner ikke hvor jeg kan hente inn så mye tid. Hvis man driter seg SKIKKELIG ut et sted taper man kanskje 1-2sek.. nå skal det sies at bare var tredje gangen jeg satt bak rattet i en gocart :) Føler det mer å hente i noen partier, men...my god! Jeg skal ned å teste den nye banen til uka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider