Gå til innhold

Harald Huysman Karting

Ranger emnet

Dawg Dee-Lux

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Tape-R

da var jeg hjemme. beste tiden i dag 1:34..... med drift:) fy faen å glatt det var på banen:)

Du sier noe der, det har vært glatt der de to siste gangene jeg har kjørt der.

33:05 er min bestetid på den nye banen, men fyttigrisen sånn jeg måtte jobbe for å komme såpass ned. Sjekka i bunken av utskrifter, og 28:16 er bestetid på den gamle banen, fant også en gammel utskrift hvor det oså stod en kar med nick RDL på, da hadde du pinadø bedre tid enn meg også :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dro innover til Oslo i dag for å kjøre :) fikk kjørt 6 heat på den "nye" banen. da er man ikke mer enn passe sliten.. skulle gjerne kjørt mer, men det koster. Var ekstremt gøy som vanlig! Kjørte siste 2 heat sammenhengende... fikk 15 runder sammenhengende på 34sek eller mindre. Utrolig fett når man føler det flyter... bestetid endte på 33,83sek. MEMBER OF THE 33sec CLUB :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra, hva syns du om den doble venstre etter utgangen fra pit, den som brått går over i en 180 graders høyre? Jeg syns den er vanvittig fin å la vekta legge seg på høyrehjula gjennom og legge opp til en sladd på slutten og hente seg inn gjennom høyresvingen med kontrakreftene.

Det tok meg ett par runder på å la være å gi på akkurat der, for det gikk jo rett fram der ett stykke på den gamle banen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Veldig bra, hva syns du om den doble venstre etter utgangen fra pit, den som brått går over i en 180 graders høyre? Jeg syns den er vanvittig fin å la vekta legge seg på høyrehjula gjennom og legge opp til en sladd på slutten og hente seg inn gjennom høyresvingen med kontrakreftene.

Det tok meg ett par runder på å la være å gi på akkurat der, for det gikk jo rett fram der ett stykke på den gamle banen :D

Syns det var uvant ikke kunne gi på så lenge den skarpe svingen ut fra pitten. Ellers gikk omstillingen greit, men jeg har jo ikke kjørt på Huysmann mer enn 2 ganger tidligere ;) Jeg likte den nye banen, da partiet etter sjikanen var dårlig før. Kom en sving rett etter sjikanen som ikke passet så godt, og den er jo fjernet nå. Banen var ganske glatt, men det kunne virke som grepet økte mot slutten. Mulig det hadde med kjørestilen å gjøre.. :) Gleder meg til å kjøre mot fattern.. han lider av oppfatningen at han er champ!! erfaring bak rattet? SO WHAT? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

:eek: :eek: :eek: :eek: sinnsyke mann!!!! fant du en snarvei eller?? :rolleyes:

He he, nei, det var 3 stk. som kjørte veldig bra som lå på lave 31 runder, og da så jeg en ypperlig anledning til å spionere litt teknikk. Fra 1. til 3. heat forbedret jeg fra 32:78 til 31:36, veldig fornøyd med meg selv nå :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare fortelle at jeg kjørte 3 ganger på nye banen i dag(ikke testa den før), fikk 30.42 som bestetid, med et snitt på 30.81

var dagens bestetid når vi dro ihvertfall.

edit. i følge det som står på HHK sin nettside så er det ny banerekord faktisk :P

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider