rdl Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 noen som er med på HHK i dag?.... skal vi møtes der ved 17:00 tia? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Hmmm, kom akkurat hjem nå, kl 17:00 var jeg på E6 og rydda venstrefeltet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 da var jeg hjemme. beste tiden i dag 1:34..... med drift:) fy faen å glatt det var på banen:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by Tape-R da var jeg hjemme. beste tiden i dag 1:34..... med drift:) fy faen å glatt det var på banen:) Du sier noe der, det har vært glatt der de to siste gangene jeg har kjørt der. 33:05 er min bestetid på den nye banen, men fyttigrisen sånn jeg måtte jobbe for å komme såpass ned. Sjekka i bunken av utskrifter, og 28:16 er bestetid på den gamle banen, fant også en gammel utskrift hvor det oså stod en kar med nick RDL på, da hadde du pinadø bedre tid enn meg også :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 dro innover til Oslo i dag for å kjøre :) fikk kjørt 6 heat på den "nye" banen. da er man ikke mer enn passe sliten.. skulle gjerne kjørt mer, men det koster. Var ekstremt gøy som vanlig! Kjørte siste 2 heat sammenhengende... fikk 15 runder sammenhengende på 34sek eller mindre. Utrolig fett når man føler det flyter... bestetid endte på 33,83sek. MEMBER OF THE 33sec CLUB :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Veldig bra, hva syns du om den doble venstre etter utgangen fra pit, den som brått går over i en 180 graders høyre? Jeg syns den er vanvittig fin å la vekta legge seg på høyrehjula gjennom og legge opp til en sladd på slutten og hente seg inn gjennom høyresvingen med kontrakreftene. Det tok meg ett par runder på å la være å gi på akkurat der, for det gikk jo rett fram der ett stykke på den gamle banen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by fcuk Veldig bra, hva syns du om den doble venstre etter utgangen fra pit, den som brått går over i en 180 graders høyre? Jeg syns den er vanvittig fin å la vekta legge seg på høyrehjula gjennom og legge opp til en sladd på slutten og hente seg inn gjennom høyresvingen med kontrakreftene. Det tok meg ett par runder på å la være å gi på akkurat der, for det gikk jo rett fram der ett stykke på den gamle banen :D Syns det var uvant ikke kunne gi på så lenge den skarpe svingen ut fra pitten. Ellers gikk omstillingen greit, men jeg har jo ikke kjørt på Huysmann mer enn 2 ganger tidligere ;) Jeg likte den nye banen, da partiet etter sjikanen var dårlig før. Kom en sving rett etter sjikanen som ikke passet så godt, og den er jo fjernet nå. Banen var ganske glatt, men det kunne virke som grepet økte mot slutten. Mulig det hadde med kjørestilen å gjøre.. :) Gleder meg til å kjøre mot fattern.. han lider av oppfatningen at han er champ!! erfaring bak rattet? SO WHAT? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Siden '01 har jeg kjørt litt da, fordelt jevnt over HHK, Lodalen og Schweigaardsgate: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Da har jeg kjørt 3 heat til, 6 totalt da, og nå begynner det å flyte litt, ny tid: 31:36 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by fcuk Da har jeg kjørt 3 heat til, 6 totalt da, og nå begynner det å flyte litt, ny tid: 31:36 :D :eek: :eek: :eek: :eek: sinnsyke mann!!!! fant du en snarvei eller?? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by mfafa :eek: :eek: :eek: :eek: sinnsyke mann!!!! fant du en snarvei eller?? :rolleyes: He he, nei, det var 3 stk. som kjørte veldig bra som lå på lave 31 runder, og da så jeg en ypperlig anledning til å spionere litt teknikk. Fra 1. til 3. heat forbedret jeg fra 32:78 til 31:36, veldig fornøyd med meg selv nå :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 "What's your little secret...?" ;) Noen tips å komme med eller, mann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 min hemlighet er å ta snarvei eigjennom depoet :) der sparer du 10 sec:) mohahah Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 må bare fortelle at jeg kjørte 3 ganger på nye banen i dag(ikke testa den før), fikk 30.42 som bestetid, med et snitt på 30.81 var dagens bestetid når vi dro ihvertfall. edit. i følge det som står på HHK sin nettside så er det ny banerekord faktisk :P Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Kjørte der i går. Andre gangen i gocart, første gangen var for 5 år siden... Bestetiden ble 32 et eller annet. En kamerat som var med kjørte på 30 et eller annet, _dude inne her. (kjørt der litt mer han da.... :) ) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg