Drift Addict Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by hfracing må bare fortelle at jeg kjørte 3 ganger på nye banen i dag(ikke testa den før), fikk 30.42 som bestetid, med et snitt på 30.81 var dagens bestetid når vi dro ihvertfall. edit. i følge det som står på HHK sin nettside så er det ny banerekord faktisk :P Ble litt lei meg når du kjørte i meg bakfra mitt på langsida.. Da mista jeg liksom gnisten.. Har prøvd å finne en forklaring mht vektforskjell og bra kart, men tiden taler for seg selv. Så da får det heller bare være at jeg fikk 30,50 som bestetid. Det var forøvrig dagen før, sammen med Razer. Du hadde et sinnsykt driv det passet. Respekt! Men bare vent til driftebilen blir ferdig!! Da skal det races på bane, tok deg med MX5 på vei til Rudskogen i fjor. Remember? (Bare sånn at jeg skal føle meg litt bedre..) Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 29,93s på meg i kveld :D :D Deilig å nå målet jeg hadde satt for dagen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 1/2 pris i dag også, kom desverre ikke lenger ned enn til 30:42, men gøy var det uansett :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg