Gå til innhold

Diverse på PartypulpMobile

partypulp

Anbefalte innlegg

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by partypulp

Var det mye jobb å lakke det der eller?

Jeg har tenkt å gjøre akkurat det samme, men en annen farge da.

Syns det er kult med blått, men føler at det ikke passer helt inn med resten av interiøret.

Må trekke om seter og dall først da.. og dte lukter cash. :p

HAHAHA :P Neida det ble fett det der, er lov å skifte menig! ;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. med 99% sikkerhet blir det primera prosjekt etter focusen. Om jeg beholder bilen blir det en p10 fra tidlig 90 åra. Selges den (noe jeg ikke har planer om i dag ;)) blir det P11 GT trolig.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera SI

eg hadde knirk fremme i sommer.. var ein gummiforing som knirket i humper... men bare når eg svingte til den eine siden... tok bare ein spyleslange og spylte oppi hjulbuen..... da forsvannt det... foringen var tørr... men det kan jo ver nokke annet...

eg hadde akkuratt det same problemet sist sommer,,,men eg måtte bytte en bærebru, eller noke sånt, framme på eine siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cyrog takk for det :)

Ronnyprimera : Vel, det er langt fra ferdig.. kun tatt det groveste..

Men jeg har skrapet vekk alt det "hvalpefettet" med bl.a barberblad. Deretter pusset jeg med fint papir..

Så gikk jeg på med med Autosol.. polerte for hånd med en gammel tskjorte. sliten i armene til slutt ja.. men resultatet viser seg.

Tenkte prøve med maskin helt til slutt.

Antyoui : Jeg plukket av delen, vasket dem, avfettet dem, pusset med papir, avfettet igjen.

Deretter gikk jeg på med 2 lag klar plastprimer.

Etter et par timers tørking var det første lag med farge. Jeg brukte den lakken jeg fikk kjøpt hos Birger N Haug.. altså orgnial lakken. 4 lag med dette..

Når det var gjort tok jeg på 3 lag med klarlakk..

Mye.. men bare resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

cyrog takk for det :)

Ronnyprimera : Vel, det er langt fra ferdig.. kun tatt det groveste..

Men jeg har skrapet vekk alt det "hvalpefettet" med bl.a barberblad. Deretter pusset jeg med fint papir..

Så gikk jeg på med med Autosol.. polerte for hånd med en gammel tskjorte. sliten i armene til slutt ja.. men resultatet viser seg.

Tenkte prøve med maskin helt til slutt.

Antyoui : Jeg plukket av delen, vasket dem, avfettet dem, pusset med papir, avfettet igjen.

Deretter gikk jeg på med 2 lag klar plastprimer.

Etter et par timers tørking var det første lag med farge. Jeg brukte den lakken jeg fikk kjøpt hos Birger N Haug.. altså orgnial lakken. 4 lag med dette..

Når det var gjort tok jeg på 3 lag med klarlakk..

Mye.. men bare resultat.

oookai,,eg som tenkte det kun var å gå laus med sprayflaska...Men kanskje eg skal prøve mg på same måte som du,,,,men hva er plastprimer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider