Gå til innhold

Diverse på PartypulpMobile

partypulp

Anbefalte innlegg

En spray du sprayer på for å klargjøre plasten for lakk.

Får kjøpt hos torshov, bilextra osv...

Men selv om det er mye å gjøre, så er det veldig enkelt.. Jeg hadde lakket alt på to dager.. kunne sikkert klart det på en dag også, men jeg sto ute, og måtte gi meg når det ble mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by partypulp

En spray du sprayer på for å klargjøre plasten for lakk.

Får kjøpt hos torshov, bilextra osv...

Men selv om det er mye å gjøre, så er det veldig enkelt.. Jeg hadde lakket alt på to dager.. kunne sikkert klart det på en dag også, men jeg sto ute, og måtte gi meg når det ble mørkt.

okai,,trur eg skal prøve meg på dette. Har svart bil,,noen som har forslag til kva farge eg skal bruke da?,,,veit ikkje om blått hadde passa like bra på min bil!:rolleyes: Såg en lenger oppe her som hadde sølvgrått eller noe,,det var litt kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var ung og hadde svart Primera var det sølv som var tingen. http://home.no.net/bygd/biler/lakk1.JPG Jaja. Det var tider det. Ungdommen nå til dags kjører som noen svin. Tenker ikke på oss som har opplevd krigen :cool: http://home.no.net/bygd/biler/lakk2.JPG

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Antyoui har du combicoupe du også ?

hmm tror kanksje den oransje fargen blir litt mye inni bilen.. men ikke sikker jeg.. kan ta feil også.

Jepp,,,tru eg ha samme bil som deg,,Sri 2.0 Combicoupe 95mod...Trur kanskje eg ska lakkere den sølv etter eg såg bilda til Fox,.

Forresten Partypulp,,,jævli kult det du har gjort med grillen på bilen din...:) Hadde du gidda å lage en howto på korleis du gjorde det??? Var det engangsgrill netting du brukte ?? :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey grattis med ÅNKLI bil da :) Du, awt og jeg som har p10 combicoupe her da.

Vel grillen var lett.

(Nei jeg brukte ikke grill!)

Stikk på Torshov eller lignende å kjøp netting der. mye blankere og fin.. syns jeg iallfall da..

Ta av grillen

Ta av den kromma lista rundt midthullene

Klipp til netting så den dekker hver av feltene du skal dekke.. husk å klipp nettingen så den dekker helt ut i kanten.

Vask og avfett området på grillen som du skal lime.

Legg på lim rundt kanten.. (der den blanke lista var limt først)

Jeg brukte Tech7 blankt lim.

Deretter legger du på lim på utsiden av gitteret.. helt i kanten.. så setter du på lista igjen...

Legger det i press noen timer.. og Voila...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey grattis med ÅNKLI bil da :) Du, awt og jeg som har p10 combicoupe her da.

Vel grillen var lett.

(Nei jeg brukte ikke grill!)

Stikk på Torshov eller lignende å kjøp netting der. mye blankere og fin.. syns jeg iallfall da..

Ta av grillen

Ta av den kromma lista rundt midthullene

Klipp til netting så den dekker hver av feltene du skal dekke.. husk å klipp nettingen så den dekker helt ut i kanten.

Vask og avfett området på grillen som du skal lime.

Legg på lim rundt kanten.. (der den blanke lista var limt først)

Jeg brukte Tech7 blankt lim.

Deretter legger du på lim på utsiden av gitteret.. helt i kanten.. så setter du på lista igjen...

Legger det i press noen timer.. og Voila...

okai...takker

skall prøve dette, men d dukker helt sikkert opp fleire spørsmål

:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Da kommer det en liten oppdatering på partypulpmobile!

Har moddet ny grill, fikset på lister under lykter, Sort gitter i hele fronten, samt gått til innkjøp av nye felger :)

Front1.JPG

Front2.JPG

Front4.JPG

DSCF0010_3.JPG

http://www.partypulp.com/Nye%20bilbilder/DSCF0009_3.JPG

race01-koya-CE12.jpg

Noen fler bilder her :

Div bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første bildet av fronten der, med grillen og full pakke..det ser så sinnsykt..CLEANT ut! Deilig pent :D

Og se å få på felgene da mann..jeg kjenner jeg blir ivrig av det fristebildet der :P

Alt i alt en meget pen bil, det må man absolutt si.

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider