ReWka 323 GLF Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 heisann! har nettopp skaffet meg en fin, (nesten) strøken Mazda 323 glf 92 modl. som trenger no stæsj og jeg leiter etter frontfanger, sideskjørt, bakdel, spoiler ++ har hvert innom endel sider, men ser ut som det skal være litt vrient å skaffe styling til g0'bilen kom gjerne med forslag til andre små-ting som kan gjøres.. (skal sote og legge rød film i front ruta + vippelyktene (øyelokk)) den er så og si helt orginal. den har en spoiler, men denne har jeg lyst å bytte ut med en alu.-vinge som tar seg litt bra ut og vurderer om jeg skal senke den også (senkesett = http://www.? ) den har en matt rødfarge nå, så når jeg blir ferdig med å handle inn styling vurderer jeg om den kanskje skal omlakkers til en porselen blåfarge + en kombinasjon av en annen farge og noe dekor..(om lommeboka strekker til ) Takker for svar.. bilder kan komme seinere om noen har lyst til å titte litt Mvh Ny Mazda eier.. faen heller. den går jo 'greit' :P Siter - Mazda 323 GLF - 92 Modl. - 135 Hk - Spoiler under arbeid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWka 323 GLF Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 fant foresten denne på autodb: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/picture.pl?nr=466941 var noe i den duren jeg hadde tenkt meg.. Siter - Mazda 323 GLF - 92 Modl. - 135 Hk - Spoiler under arbeid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 bare for å rette deg opp så heiter modelen din 323F-BG :) så er det lettere å finne styling ;) stylingen du er ute etter er pakfeifer men vær snill og ikke kjøp den stooore stygge vinga da :rolleyes: viss du går ned noen hakk så ser du en annen tråd som heiter "styling", der finner du en som akurat har startet med ein butikk, var ganske rimelege priser... send en mail til han du :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg