Gå til innhold

Hvor finner jeg Rallye lykter/front?

Ranger emnet

ZtilongZ

Anbefalte innlegg

Jeg blir snart 18, og den store golfdrømmen min er på vei...

Jeg vil gjerne ha rallye front på bilen min, så jeg lurer på om noen vet hvor jeg får tak i rallye lykter...

Grill fantes jo på autospar, men ikke lykter...

Grillen på autospar var ikke uten emblem, noe jeg også gjerne vil ha, så hvis noen vet om noen norske nettbutikker/butikker som selger grill uten emblem samt lykter, hadde jeg blitt glad!

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, NBS er jo fortsatt en mulighet. De kunne skaffe på forespørsel.

Bare vær litt obs, hørte at de oppga forskjellige priser. Kan bare ta kontakt med de når behovet nærmer seg, men pass på prisen. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ZtilongZ

Jeg blir snart 18, og den store golfdrømmen min er på vei...

Jeg vil gjerne ha rallye front på bilen min, så jeg lurer på om noen vet hvor jeg får tak i rallye lykter...

Grill fantes jo på autospar, men ikke lykter...

Grillen på autospar var ikke uten emblem, noe jeg også gjerne vil ha, så hvis noen vet om noen norske nettbutikker/butikker som selger grill uten emblem samt lykter, hadde jeg blitt glad!

koster å vera kar :D

er jo pent med rally front (merk: eg har lyst på) men resten av bilen bør vere meget pen visst det skal vere bra da.......litt dumt med rallyfront på en usenka bil med originale 13" stålfelger eller`?:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2gti16V

koster å vera kar :D

er jo pent med rally front (merk: eg har lyst på) men resten av bilen bør vere meget pen visst det skal vere bra da.......litt dumt med rallyfront på en usenka bil med originale 13" stålfelger eller`?:rolleyes:

Stemmer, men det er jo en selvfølge. Senking og felger er allerede tenkt på...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med bilder, siden jeg ikke har noe bil ;)

Jeg er egentlig bare i "planleggingsfasen" (Fyller ikke 18 før 4. mars - 2005) og da er det greit å vite hva jeg vil ha, og hvordan :)

Har såvidt begynt å lete etter selve bilen, venter bare på den perfekte ;)

Men bortsett fra selve bilen, så er det meste i boks...

Bare å vente på min "Bil thread" hvor man kan følge alt jeg gjør :)

Når jeg evt. forhåpentligvis får tak i en bil da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med bilder, siden jeg ikke har noe bil ;)

Jeg er egentlig bare i "planleggingsfasen" (Fyller ikke 18 før 4. mars - 2005) og da er det greit å vite hva jeg vil ha, og hvordan :)

Har såvidt begynt å lete etter selve bilen, venter bare på den perfekte ;)

Men bortsett fra selve bilen, så er det meste i boks...

Bare å vente på min "Bil thread" hvor man kan følge alt jeg gjør :)

Når jeg evt. forhåpentligvis får tak i en bil da!

tro meg, et bilprosjekt tar lang tid....eg kjøpte min ifjor sommer med god tru om at eg hadde gooood tid til eg fylte 18 og fekk lappen (12.november) nå er eg her eit år seinere, snart ferdig med bilen (endelig), bare montering igjenn som står igjenn etter eg fekk igjenn bilen fra lakk torsdag.......men det er jævla kjekke timer i garasjen da, pils og masse skruing hehe:D

men finn deg en fin bil uten så altfor masse karosseri arbeid, får da trengs det litt tålmodighet...pussingpussingpussing.....stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro meg, et bilprosjekt tar lang tid....eg kjøpte min ifjor sommer med god tru om at eg hadde gooood tid til eg fylte 18 og fekk lappen (12.november) nå er eg her eit år seinere, snart ferdig med bilen (endelig), bare montering igjenn som står igjenn etter eg fekk igjenn bilen fra lakk torsdag.......men det er jævla kjekke timer i garasjen da, pils og masse skruing hehe:D

men finn deg en fin bil uten så altfor masse karosseri arbeid, får da trengs det litt tålmodighet...pussingpussingpussing.....stå på!

Jeg er klar over at det tar lang tid!

Om jeg ikke får den ferdig til jeg får lappen, kan jeg alltids putre rundt i 88mod. Golfen til pappa imens... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over at det tar lang tid!

Om jeg ikke får den ferdig til jeg får lappen, kan jeg alltids putre rundt i 88mod. Golfen til pappa imens... :P

Eller bare kjøpe den til høsten nå istedenfor til våren neste år?

You got nothing to loose :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske å ha sett noen "under veis" bilder av dette ? :rolleyes: *hint *

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider