Mandel Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 det er en ganske rå mercedes her i byen som har dekal plombert bilen sin :) alle som ligg bak han trur han kjører den treigeste vogna ever, men når bilen bak ypper og skal dra forbi så skjønner de fort at det var no anna under panseret ;=) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by audi-maniac kjørte bak en løen golf 3 her om dagen med honda type-r merke.fyren skulle hatt juling:D Haha. Den så jeg i dag også. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 En fyr i Tromsø har satt to M3 merker opp-ned på en finurlig måte så det står VW på ræva på en 2000 Passat :D Forøvrig er jeg for mobbing av alt som har med tidenes mest kjøpte ekstrautstyr til motorvogn å gjøre; BMW M-dekaler. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 æsj... kom til å angre på å ha fjerna 'Nissan Bluebird 2.0 LX' fra bagasjelokket mitt nå... har jo bygd den om til en 1.8 insp. turbo :rolleyes: er forskjell på 92 og 140 gamper ivertfall. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by thklinge En fyr i Tromsø har satt to M3 merker opp-ned på en finurlig måte så det står VW på ræva på en 2000 Passat :D Forøvrig er jeg for mobbing av alt som har med tidenes mest kjøpte ekstrautstyr til motorvogn å gjøre; BMW M-dekaler. En i klassen min hadde "M-Power" klistremerke i frontruta på en ekkel sierra :D Men han fjernet det før eu-kontrollen (som den ikke gikk gjennom) før jeg fikk tatt noe bilde... Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg