Mandel Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 så at polo-folket hadde startet en topic med dette som tema, så jeg tenkte og starte en her hos oss golfere også.. så hva er jobben din? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 glemte jo og si hva jeg gjør da :) jeg studerer medier og kommunikasjon. og jobber attpåtil som reserve kokk ved quality hotell hunderfossen. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Skiltmaker lærling :) produserer skilt, monterer bil dekor, vindus dekor, lager bannere osv osv. "en av gutta på gølvet" Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Lærling i kjemisk\teknisk operatørfag. Sånn per nå går jobben mest ut på å holde kontroll på diverse maskiner (som helst vil gjøre som de selv vil), og svinkjøring av gaffeltruck :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Lærling som anleggsmaskinfører her.. Veit ikke om det er så mye å fortelle akkurat om det :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...