Mandel Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 så at polo-folket hadde startet en topic med dette som tema, så jeg tenkte og starte en her hos oss golfere også.. så hva er jobben din? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 glemte jo og si hva jeg gjør da :) jeg studerer medier og kommunikasjon. og jobber attpåtil som reserve kokk ved quality hotell hunderfossen. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Skiltmaker lærling :) produserer skilt, monterer bil dekor, vindus dekor, lager bannere osv osv. "en av gutta på gølvet" Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Lærling i kjemisk\teknisk operatørfag. Sånn per nå går jobben mest ut på å holde kontroll på diverse maskiner (som helst vil gjøre som de selv vil), og svinkjøring av gaffeltruck :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Lærling som anleggsmaskinfører her.. Veit ikke om det er så mye å fortelle akkurat om det :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Svinkjøre gravemaskin? :D Alt med motor kan svinkjøres! Til og med hoppetusse! :D Men gaffeltruck mest av alt:D :D Kjører så det hviner i svingene og ryker av hula! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Svinkjøre gravemaskin? Nei.. Det har vi ik-ikke hørt om :p Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
craaash Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Tou finnishe offe your'e bouetifol englisk i vill tel yuo dat a'im on teh hount of a jobb ass ae elektriceraprentiss!1 me joust finisht vk2 electricour!!!!!!!!!11111!!!!1111! vissh my lock gaeus. k. Ai sou thet itt wass alott of electrics on teh polos tu! werry kool Eier ikke Golf III tho, men råner rundt i mammapappas røde golf. Helt original (+øyelokk) '94 mod. God bil. Ingen problemer og kjører greit :D mono: Hvor da? I haugesund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Begynner med studie i Hønefoss med IT. Jobber på utlastinga på en papirfabrikk. Og ja jeg grise kjører truck :) 10tonner Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Å fort går trucken din da? Min klarer 23km\h og hvis jeg pumper på gassen drar jeg den på tverra i svingene...:D Truck drifter! :D 3 tonner Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Jobber som automatiker på oljeplattform jeg. Digg med masse fri! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Hey, akkurat ferdig utdanna her, diplomøkonom med spesialisering i logistikk ledelse, og mens jeg nå holder på og søke på interessante jobber så hjelper en kamerat som har starta egen Rimi sjappe, med å få den til å gå knirkefritt rundt!:) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by craaash Tou finnishe offe your'e bouetifol englisk i vill tel yuo dat a'im on teh hount of a jobb ass ae elektriceraprentiss!1 me joust finisht vk2 electricour!!!!!!!!!11111!!!!1111! vissh my lock gaeus. k. Ai sou thet itt wass alott of electrics on teh polos tu! werry kool Eier ikke Golf III tho, men råner rundt i mammapappas røde golf. Helt original (+øyelokk) '94 mod. God bil. Ingen problemer og kjører greit :D mono: Hvor da? I haugesund? yep Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 hjemme verende pilse konge... hehhe skaal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Jobber for øyeblikket i fiskerinæringen, men begynner å studere Statsvitenskap om ca. 1mnd, har vekter "utdannelse", sertifikater på truck(stor og liten) og anleggsmaskiner og drosjeløyve, så deltidsjobb muligetene er store, håper jeg da:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg