Gå til innhold

golf 2 interiør desing ting..

Ranger emnet

weizah

Anbefalte innlegg

hey alle som ruler i golf 2 osv :)

Bare lurer på en ting..

Hva kan man egentlig gjøre for at en golf2 ska bli real fin inni... ?

har vurdert å få setetrekk som er blå/svart å recaro stoler i blå/svart... ellers i interiøret er jeg sinnsykt usikker..

er det noen her som har kule bilder osv eller rett å slett sykt gode tips å gi så fyr løs :>

Trenger seriøst gode tips :)

takker ..

vw golf 1.8 gti ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min får minimalt med farger og sånt...

orginale dørsider desverre(vil helst ha rallye dørsider). svarte racingstoler, orginal dash og målere(rødt lys i hele dashen da, alle brytere osv) carbonfiberplate der det egentlig sitter askebeger osv. og momo corse semsket rallyratt.. jeg liker meg uten for mye farger..

når jeg tenker over det er denne bilen helt vanlig utepå også...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hf-R er i mot styling, lev med det Golf gutter..

Jeg tenker jeg skal lakkere detaljer som vindussveiv-knotten, speilknotten, håndtakene, rundt døråpneren, girkula, handbrekket, den plata rundt instrumentet, rattet (et nytt momo)++ i samme farge som bilen..

som her, bare at jeg bytter ut det sølvfargete med blåfargen på bilen..

104-0433_IMG.JPG

104-0435_IMG.JPG

Ellers har jeg et helt ålreit interiør, men har lyst å gjøre noe mere med det.. enten trekke det om, eller bytte til skinninteriør i svart og samme farge som bilen min..

her er mitt interiør

attachment.php?s=&postid=29684

attachment.php?s=&postid=29685

Ellers lurer jeg på hvordan gulvmatter jeg skal ha meg. Har lyst på noen tøymatter med AVATAREN min på, men vet ikke om noen som kan mekke dette. Eller så blir det alu matter..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider