Instict Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 hei. Jeg tenkte jeg snart skulle begynne å jobbe på min helt originale golf2 1.8 GL Bilen er hvit. Og er nesten helt strøken.. Jeg fikk den billig.(synest jeg vertfall) Jeg hadde tenkt å legge ut noen bilder.. Men hvilken oppløsing passer best her på forumet? mvh Marius Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 prøver med 640*480 jeg Golfen fra venstre side.. Golfen fra høyre side.. (legg merke til rust @ bensinlokk) Golfen's fremseter.. (nydeligt "wannabee/lookalike" skinn) Golfen's bakseter.. (har trekk.. Men vanskeligt å få på) Fremsetene var like lite slitt som baksetene.. Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 synest denne oppløsingen passet utmerket bra jeg.. Vertfall for meg.. Ikke klag på hjulkapslene.. Det ekke vits å strø salt i såret.. Blir felger i august.. Jeg har skinn look til baksetet også.. Men jeg gidder ikke å montere det før jeg har lagt kabler til stereo'en som snart tar turen bak... Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Flekk av plastlistene og få deg 90-fangere, breddere og emblemfri grill så er den helt grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 evt RS fanger :) Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Smak og behag, men synes ikke RS-fangere kler golf2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 men jeg må uansett vente litt.. til pengene bokstavelig talt ruller inn på konto.. + er noe stygg rust ved bensinlokket som må takast først.. Koster sikkert litt det også.. Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Spørs litt hva bilen skal brukes som, men det aller mest fornuftige vil sikkert være å hive på 15" felger og 40 eller 60mm senk. 90 fangere er oppbrukt deluxe! men er du tøffest i gata så er det breie 13 tommere, og 120mm senk som gjelder, og du er vel ingen pyse?? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Om man skal ha en vanlig bruksbil ser jeg ikke noe galt i å hive på 90-fangere. Greit at det er oppbrukt, men har han så mange valg? Enten original eller 90-stil. RS er stygt i mine øyne. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Sidelistene der er ikke bare å poppe av, da må hullene sveises eller tettes på en annen måte. 90 Fangere er oppbrukt... er de små fangerne virkelig sjeldne nå? 90% av golfene solgt her i landet har de, og nå er det omtrent alle som digger old-school. Mitt tips til deg: Kast terningene og setetrekket. Ha alt i en stil, tverrs gjennom. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 vel.. jeg har ikke bestemt meg om hva jeg skal gjøre.. er ute og myser litt.. Siden alt dette koster penger.. Tenkte jeg sku hive på et effekt annlegg, popannlegg, sote vinduer/lykter. + noen felger.. heller vurdere hva jeg skal gjøre med resten av bilen.. Kommer mest sansynlig til å senke bilen litt.. Og hive på den en 90fanger sak. eller å gjøre noe helt crazy.. Som feks. kjøpe viper striper og legge på.. Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by SpeedWell Sidelistene der er ikke bare å poppe av, da må hullene sveises eller tettes på en annen måte. 90 Fangere er oppbrukt... er de små fangerne virkelig sjeldne nå? 90% av golfene solgt her i landet har de, og nå er det omtrent alle som digger old-school. Mitt tips til deg: Kast terningene og setetrekket. Ha alt i en stil, tverrs gjennom. Terningene er egentlig bare i veien :) Blir ikke alt i en stil når jeg får på setetrekket i baksetet også da? Og jeg er ikke en stor fan av old school :rolleyes: Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Sorte seter, men blått dash, dørsider, A og B stolper? Jeg vet, for akkurat slik var min også. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 glatt ut 90 fangerene og hellakker dem hvite,grøftelys, hvite blinklys rundt om, 60mm senk, 15" alu, lakker speil....Ville jeg gjort om jeg absoulutt skulle hatt 90 fangere på hvit golf :) innvendig så er det vel gti seter e.l som gjelder i fremtiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Hvis du skal beholde sidelistene så ville jeg kjøpt skjerm utbyggere .. Ser litt mer igjenomført ut da. Sikkert ikke aktuelt å fjerne listene da det er hull i sidene etter disse. Som andre har nevnt: Felger Senking 90 fangere emblemløs grill uten ekstralys grillist Nye baklykter hvite/blanke side bilnkers Legge ned bakrutevisker kunne sikker remset opp mye mer ... Edit : men bilen så meget pen ut - og lite rust til å være hvit ... Eneste er at kanalene er tektylerte - enten har forgje eier vært en som holdt den fint og ville ungå rust - eller så er noe skjult under der ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg