Jonte Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 90-fanger kit - 2000kr 9x16 felger med dekk - 8000kr ca Hvite blinkers - 300kr Senkesett - 4000kr Emblemfrigrill - 1000kr Lyktelist - 500kr + litt lakk på fangere, lyktelist.. så kjøper du sotespray og soter det øverste feltet på baklyktene, da får du lykter som ligner g60 baklyktene.. Cleant og Pent.. Relativt billig, mye av dette finner du brukt.. Men, husk, felger med kant og 90 fanger gjør utrolig mye med en Golf Tar NoFear's Golf som eksempel.. Orginal med små fangere, og 4 lykter i front Modifsiert - Lakkert sidespeil, Emblemfrigrill til to lykter, 90-fangere, 9x16 felger, Senket 60/40mm, G60 baklykter Så enkelt er det :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by SpeedWell Mitt tips til deg: Kast terningene og setetrekket. Ha alt i en stil, tverrs gjennom. m'm Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Blir uaktuelt å fjerne lista rekner jeg med.. Skal ha hjulbuebreddere. Her er en liste over ting jeg har tenkt å gjøre i førsteomgang.. *fjerne litt rust ved bensinlokket.. + litt flekker bak ved bag.rom-luka *popannlegg *90fangersett/felger (er ikke sikker på hva som kommer først) *diverse soting. *badlook list *senking Ellers vil ting komme etterhvert.. Jeg liker de ekstra lyktene :) Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 jeg gav 10.000,- .. Jeg synest vertfall at jeg har fått mye for pengene.. Eneste stygge rust er ved bensinlokket. Men jeg har fått en som skal sveise :ratatatat Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 badlook list? ikke sånn som skråer nedover liksom? du skal ha sånn vanlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 kva er popannlegg? er det musikk anlegg i bilen eller er det dumpventil du meiner? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by jettamaster kva er popannlegg? er det musikk anlegg i bilen eller er det dumpventil du meiner? :hvaskjera Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by jettamaster kva er popannlegg? er det musikk anlegg i bilen eller er det dumpventil du meiner? Lurte på det samme. Stereoanlegg, eller kanskje effektanlegg / eksosanlegg? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 popannlegg er stereo :):dude: Tenkte på to CV vmax 12".. Men er ikke helt mulig å få tak i norge virker det som :) "riste bort rusten" Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 det var en pen bil :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 nå skal jeg snart begynne med anlegg.. Skal ha følgende i bilen. 12" Cervin Wega V-Max Single ( 2stk ) Power Acustik F12X*1600 - Fire & Ice Series ( 1stk ) og en kondensator jeg ikke har peiling på hva heter. Lurer litt på hvilken kasse jeg skal bygge.. Eller om jeg heller skal kjøpe en ferdig fra ljudia.. Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Finnes det andre tråder her om custom annlegg til golf2 ? feks. noen andre som bruker 2x12" og lager en kasse som er designet for golf.. PS. Jeg vil gjerne beholde reservedekket der hvor det er :) Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by Instict Finnes det andre tråder her om custom annlegg til golf2 ? feks. noen andre som bruker 2x12" og lager en kasse som er designet for golf.. PS. Jeg vil gjerne beholde reservedekket der hvor det er :) Sonick har innredet sitt bagasje rom med 2x12 og forsterker "integrert" i kassen(Plexi glass)... Ganske pent , skal vi se om han ikke legger ut et bilde her , eller så kan du bare sende han en pm ;) Edit : Han bygde kassen sjølv.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by Gou Sonick har innredet sitt bagasje rom med 2x12 og forsterker "integrert" i kassen(Plexi glass)... Ganske pent , skal vi se om han ikke legger ut et bilde her , eller så kan du bare sende han en pm ;) Edit : Han bygde kassen sjølv.. La oss håpe han leser denne thread'en.. Viss ikke.. Så får jeg sende ham en pm.. Jeg ønsker helst å bygge kassen selv.. Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 var idag for å spørre om hva 90fangersett kostet her... .. men siden det er ferie.. så tar ting tid :( Jeg begynner med kassen neste helg rekner jeg med.. Siden jeg da har fri :) Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg