diskey Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Heisann Har et spørsmål her.... Jeg har en fransk universaalvinge, mellomstor, på min bmw e36 sedan. Den ser ganske stilig ut og passer bra egentlig. Det er ikke bremselys på den, men det er tydelig laget til slik at man kan skjære til på undersiden av vingen, -vingen buler kanskje 0,5-1cm ned på midten på undersiden. Er det vanskelig å skjære til vingen slik at jeg kan få montert inn et bremselys?! Noen som har erfaringer med dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diskey Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 ingen som vet?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 mulig at jeg har samme vinge,evt en lignede på min E30, den er det allerede bremselys i. men om du er litt dyktig med fingrene og har rette verktøy så burde det gå ganske bra skulle jeg tro. vet du om den er hul? eller om den er fylt med skum av noe slag? om den er hul så trekker du bare ledninger igjennom og ned til feste i bilen, ellers,, blir det ganske stygt. Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diskey Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 den er massiv, tror ikke det er gjort klart for no bremselys ledning. -Dette hadde jeg sannelig ikke tenkt på. da blir det jo håpløst, men en løsning er jo bare å teipe bremselys ledningen med ductape ned langs spoilern hehe:cool: (not) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stugaard Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Hvorfor ikke? :rolleyes: Siter LØP OG KJØP!!: ;) http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1117736886191?finnkode=5568071&sid=3aZoJGlp7886185&pos=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 det du ken gjøre er å skjære/frese en kanal til ledningen, så fyllle i den etterpå, og lakke over. men det kreves skills, og ikke spørr meg om å gjøre det, om du vil ha det fint Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg