Tybalt Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Er det noen som er oppdaterte om reglene av soting av siderutene foran...h;rte noen rykter om at de har blitt strengere eller noe .... Siter """""2 Fat 2 Fly""""" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Regner med dette evnet snart runder 10000 poster, men uansett er det IKKE lov å sote siderutene fremme. Bak kan man gjøre som man vil. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Man kan faktisk ikke gjøre så mye man vil med bakruta. Dvs. du kan ikke male den svart, fordi du skal ha mulighet til å se uttrykningskjøretøy i sladrespeilet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by mfafa Man kan faktisk ikke gjøre så mye man vil med bakruta. Dvs. du kan ikke male den svart, fordi du skal ha mulighet til å se uttrykningskjøretøy i sladrespeilet.... Såvidt jeg har fått med meg, så kan du male ruta svart. Men da må du plukke ut sladrespeilet... Kan godt være at jeg tar feil da men.. mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Man kan gjøre hva man vil med bakruta, men må da som KingCamel sier, fjerne sladrespeilet. Er det der, skal det kunne brukes. Blir det samme som med blinklys på moped; Trenger ikke ha det, men er de der, skal de virke. Når det gjelder soting av siderutene forran, så snakket jeg med han som skifter frontruta mi nå (firma) og han sa at det var ikke lov med noe soting eller toning på siderutene forran. Men han har gjort det på sin privat bil, og den er vist på biltilsynet uten at de sa noe. Men det kommer nok ann på hvem du treffer der... Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg