Gå til innhold

Iodiot kjøring på vei til Rudskogen

Ranger emnet

TAm

Anbefalte innlegg

har du en slette som er åpen, eventuelt noen svinger du kan se igjennom, så er det bare å maxxe på og komme deg forbi!

Mitt poeng som tydligvis ikke oppfattes er at forholdene var ikke slik du nevner . Hadde de vært slik hadde jeg ikke reagert. Poenget var at det var tett med biler i begge filer og folk måtte bråbremse/kaste bilen vekk for å unngå sammenstøt :rolleyes:

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tape-R

HVEM FAEN GIR DEG RETTEN TIL Å UTTALE DEG OM ANDRE!?!?!

Right back at you !

Du kan ikke være ekte. :D Ingen er såååå teit?

Tatt fra salgsannonsen:

RDL - Rally De Luxe. Masse syting på boks. OBS : Konsentrert vare. Må blandes ut minst 100:1 for at den skal virke troverdig.

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske enig med deg på det meste.

og det verste som finnes er når du kjører på slik landevei... og det er la oss si 7biler forran deg. så skal 6 biler begynne å gi på og helst ligge 10-15KM/T over farts grensa mens den siste idioten nekter og vil dermed ligge minst 5km/T under farts grensa... prøver du å forbikjøre han så blir det full kaos med tuting og blinking!

når trafikken flytter seg. FØLG PÅ!!

borabora var bl.a vitne til en idiot kjerring som holdt på å dundre meg av veien fordi hu ikke så at jeg var på siden av hu!

og hu skulle legge seg ut til å forbikjøre en lang bil på svingete vei uten å en gang ha begynt å axxe på.. SLIKT ER FARLIG!

Ja, er irriterende når man ligger bak sånne folk. Kan ikke folk som ser at det samler seg mer enn et par biler bak seg heller slippe de forbi.

Var ganske tett på det ja, hjertet litt i halsen når jeg så bilene komme nærmere og nærmere. Hadde a sjekket speilet og dødvinkelen så burde a ha sett det.

Kjører altfor mye fort selv og har ikke noe problem med at andre gjør det.

Eneste er forbikjøringer foran svinger o.l. Jeg tenker iallfall stort sett over at jeg kan møte noen som kjører like fort som meg. Og jeg kjører forbi der jeg tror det er trygt. Mye jeg synes er idiotkjøring men ikke alltid jeg vet hvordan andre vurderer saken.

Jeg har bil som er ganske grei å kjøre forbi med, andre kan synes at jeg tar noen stygge forbikjøringer men litt annerledes bak rattet.

Og ja, prøver og kjøre på bane når jeg kan. Men langt unna og ikke alltid det passer.

Hender man må rase litt fra seg ellers.

Morsomste er ei natt uten trafikk å semi slicksa på.

Kan skje ulykker uansett om man ligger i 50 eller 150.

Jeg er iallfall mer konsentrert når jeg kjører aktivt enn når jeg ligger i 70 bak noen andre.....

Just my 187 cents.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TAm

Dette var et forsøk på sarkasme (slå opp i fremmedordboka de som ikke vet hva det betyr) men jeg forstår at det var mislykket :D

du fant ut at du nettop driter deg ut derfor trekker du deg tilbake.. slå opp ordet DRIITI UT i ordboka du!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Ja, er irriterende når man ligger bak sånne folk. Kan ikke folk som ser at det samler seg mer enn et par biler bak seg heller slippe de forbi.

Var ganske tett på det ja, hjertet litt i halsen når jeg så bilene komme nærmere og nærmere. Hadde a sjekket speilet og dødvinkelen så burde a ha sett det.

Kjører altfor mye fort selv og har ikke noe problem med at andre gjør det.

Eneste er forbikjøringer foran svinger o.l. Jeg tenker iallfall stort sett over at jeg kan møte noen som kjører like fort som meg. Og jeg kjører forbi der jeg tror det er trygt. Mye jeg synes er idiotkjøring men ikke alltid jeg vet hvordan andre vurderer saken.

Jeg har bil som er ganske grei å kjøre forbi med, andre kan synes at jeg tar noen stygge forbikjøringer men litt annerledes bak rattet.

Og ja, prøver og kjøre på bane når jeg kan. Men langt unna og ikke alltid det passer.

Hender man må rase litt fra seg ellers.

Morsomste er ei natt uten trafikk å semi slicksa på.

Kan skje ulykker uansett om man ligger i 50 eller 150.

Jeg er iallfall mer konsentrert når jeg kjører aktivt enn når jeg ligger i 70 bak noen andre.....

Just my 187 cents.

syntes du hadde fine forbikjøringer jeg... åpne fine veier... bare å gasa til det rasar

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Right back at you !

Du kan ikke være ekte. :D Ingen er såååå teit?

Tatt fra salgsannonsen:

RDL - Rally De Luxe. Masse syting på boks. OBS : Konsentrert vare. Må blandes ut minst 100:1 for at den skal virke troverdig.

jaha?...

er ikke jeg som klager på at andre kjører fort så noen poster senere innrømer jeg at jeg selv kjører som en jævla tåpe!

lær deg å lese du søta!

jeg har null imot at polk kjører fort, så lenge dem vet hva dem driver med..... og vet dem ikke. så får dem gjøre hva faen dem vil så lenge dem ikke parkerer seg i fronten min!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha?...

er ikke jeg som klager på at andre kjører fort så noen poster senere innrømer jeg at jeg selv kjører som en jævla tåpe!

lær deg å lese du søta!

jeg har null imot at polk kjører fort, så lenge dem vet hva dem driver med..... og vet dem ikke. så får dem gjøre hva faen dem vil så lenge dem ikke parkerer seg i fronten min!

Jeg er også flink til å hakke offtopic :

RDL til Norsk-ordbok:

Polk = Folk

Skla = Skal

akselrere = Akselerere

Hvis du ikke Fråder/skummer ned kameraet, kan du ta ett bilde av deg selv forran tastaturet når du poster? Må se ut som ku-galskap.

Jeg mener du er Kokko (*-må snakke enkelt til han her) fordi :

-Du generelt mangler antenner i samtaler (-Jeg kunne levd med det)

-Du kjører som ett svin og skryter av det (Jeg kunne levd med det sålenge du ikke treffer meg eller vennene mine i front/front)

-Du kjører svin med en bil som er sinns dårlig teknisk (dobbelbremsing pga. dårlige bremser, som du selv sier i en annen post her). Dette er UHOLDBART !

"Nårsken" din hadde jeg egentlig ikke tenkt å ta opp (-Jeg kan leve med den)

+ siden med deg (og her kommer "creden") er at du er god å kjøre sykkel, det er kult å se på filmene dine (-som er filmet i trygge omgivelser uten å sette andre i fare).

Fiks bilen, kjøp en bok (*-og les den) om samtale som ender uten slåsskamp(-for en bokidè!), og "Grow the FUCK UP !"

Ha ett vidunderlig liv !

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Jeg er også flink til å hakke offtopic :

RDL til Norsk-ordbok:

Polk = Folk

Skla = Skal

akselrere = Akselerere

Hvis du ikke "Fråder/skummer ned kameraet, kan du ta ett bilde av deg selv forran tastaturet når du poster? Må se ut som ku-galskap.

Jeg mener du er Kokko (*-må snakke enkelt til han her) fordi :

-Du generelt mangler antenner i samtaler (-Jeg kunne levd med det)

-Du kjører som ett svin og skryter av det (Jeg kunne levd med det sålenge du ikke treffer meg eller vennene mine i front/front)

-Du kjører svin med en bil som er sinns dårlig teknisk (dobbelbremsing pga. dårlige bremser, som du selv sier i en annen post her). Dette er UHOLDBART !

"Nårsken" din hadde jeg egentlig ikke tenkt å ta opp (-Jeg kan leve med den)

+ siden med deg (og her kommer "creden") er at du er god å kjøre sykkel, det er kult å se på filmene dine (-som er filmet i trygge omgivelser uten å sette andre i fare).

Fiks bilen, kjøp en bok (*-og les den) om samtale som ender uten slåsskamp(-for en bokidè!), og "Grow the FUCK UP !"

Ha ett vidunderlig liv !

mvh

oj oj oj .......

ååååå så furt'a gitt....

mensen eller søta?

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår