RS2 Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 hehe Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 lol lol Han er seriøst for dum til å være president. Tankene til Bush: 'Jaja de merker det sikkert ikke, jeg bare later som jeg ser' :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Kan jo hende de kikkertene der var n oe ala som i XXX fillmen da.. hehe... HiTec Sasjh... Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Var jo litt morsomt da. Men, når en bruker nattkikkert i dagslys så må en bruke linsebeskyttelsen ellers så freser du linsene.Det er 2 små hull i de plastikkbeskytterene som gjør slik at det forblir mørkt inne i kikkerten og en kan teste/bruke dem om dagen.Disse må ikke taes av i dagslys, kun når det er mørkt. Jeg har 2 nattkikkerter og begge disse har slik beskyttelse. Verre var det ikke :-))) P.S: Nattkikkert er veldig morsomt når en kjører uten lys og skremmer andre trafikkanter.Men slikt gjør ikke jeg, det er jo ulovligt! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Originally posted by Viking P.S: Nattkikkert er veldig morsomt når en kjører uten lys og skremmer andre trafikkanter.Men slikt gjør ikke jeg, det er jo ulovligt! lol lol lol Trodde alt var lov på Svalbard jeg! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Originally posted by Viking Var jo litt morsomt da. Men, når en bruker nattkikkert i dagslys så må en bruke linsebeskyttelsen ellers så freser du linsene.Det er 2 små hull i de plastikkbeskytterene som gjør slik at det forblir mørkt inne i kikkerten og en kan teste/bruke dem om dagen.Disse må ikke taes av i dagslys, kun når det er mørkt. Jeg har 2 nattkikkerter og begge disse har slik beskyttelse. Verre var det ikke :-))) P.S: Nattkikkert er veldig morsomt når en kjører uten lys og skremmer andre trafikkanter.Men slikt gjør ikke jeg, det er jo ulovligt! Gledesdreper! :( :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 har mange sånne bilder... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 et til Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg