boXer Skrevet November 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Har fått tatt noen bilder idag. Jeg har lagt ut nesten halvparten av dem nå, resten kommer om noen timer. Her finner du bildene av Alfasud'n.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Fått en liten tilstandsrapport idag... Nå må jeg finne ut hva det vil koste for en dør og noen deler til bakstillinga. Hvis det er mulig å få tak i for en overkommelig pris, kan døra monteres og skadene rettes ut til døra passer :) Taket og skjermene kan rettes ut, kanalskjørtet på bygges på nytt, og fjærbeinstårnet må sveises. Noen som har en dør til en Alfasud? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 den skal fikses opp? deler til den er vel kanskje ikke noe alle har liggende rundt omkring.. håper du får den isammen.. er jo kul bil da :) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Jeg er sikker på at noen vet hvis du spør på KARN forumet. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 det er jaggu på tide boXer.... nå venter jeg.... Dette har tatt litt tid... men den som venter på noe godt, venter ikke for gjeves..... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Sitat Originally posted by hfracing den skal fikses opp? deler til den er vel kanskje ikke noe alle har liggende rundt omkring.. håper du får den isammen.. er jo kul bil da :) Må se hva prislappen blir. Har nå hørt etter dør hoss et anbefalt firma i sverige... de hadde ikke. :( Sendte mail til en på Alfa Klubb forumet som kanskje hadde... de hadde bare til 4-dørs :( Still searching... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfa_156 Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Kjipern det med bilen. kondolerer. Jeg hadde en alfasud en gang. Når jeg stod i et lyskryss og skulle ut, kom en trailer og skrapte opp hele den ene siden på bilen, så jeg mestet styringa og havnet i en lyktestolpe. den solgte jeg som vrak etter en stund. håper ikke bilen din fikkså store skader.:) Siter ->Det er min mening<- Alfa 156 v6 2,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg