Gå til innhold

Kjøpe bil, men hvilken? 206, golf 4, focus?

Ranger emnet

Woundz

Anbefalte innlegg

Originally posted by Woundz

Tror nok jeg har mest lyst på Audi A3 eller Golf 4.

Men hva skal man se etter når man er ute å ser på de bilene?

Hvem av de bilene er "best" eller er best å kjøre\ser best ut osv.

Kan dere komme med positive og negative ting som gjelder begge de bilene..

Dette gjelder i hovedsak 1,6liter`ne,kanskje 1,8liter`n i A3(uten turbo)

btw: Noen som vet åssen det er å ettermontere aircondition\klimaanlegg i en A3? Pris?

Synd at mange av de A3`ene er uten Klima.. :rolleyes:

Er jo litt færre av A3 på veiene og`

Ettermontering av A/C går an men det er altfor dyrt, ikke gidd å tenke på det engang, ettermontering av automatisk klima er så godt som umulig uten masse kødd, det skal monteres sensorer både her og der i tillegg til kompressoren.

Skal du ha klima eller A/C så tror jeg du må finne en bil med det orginalmontert.

Når det er sagt, Golf eller A3, da må jeg si Golf. Ikke gå for 1.8, 1.6 går mer eller mindre like bra, men med renere gange og bedre økonomi. Ikke uten grunn at 1.8 i ettertid har blitt bytta ut med den nesten antikvariske 2.0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har gått for focus jeg! drit feit bil! med hensyn til prisfall på bil har jeg ikke ville gått for peugeot! har et intrykk av at de raser som stein!

Nå er vel Peugeot generelt det bilmerket som holder seg best i pris her i landet, ihvertfall de nyere modellene av 206 og 307.

Det er de gamle modellene, spesielt 406 som raser i pris nå.

mvh

Pantera

'07 Citroén C4 1.6 HDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider