Flasher Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Ringe til bilxtra for å fortelle det jeg hadde klart å gjøre, uten egentlig å mene det, og han hadde aldri opplevd maken på de 14 årene han hadde jobber der.. Jeg har nemlig klart å knekke ei bremseskive under montering.. Høres helt vannvittig ut, men det er faen meg sant.. Hører også med til historien att jeg skulle få ny skive bare jeg kom igjen med den gamle :D :D :D :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Åssen i huleste klarte du det? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 DET lurer faen meg jeg å på! Er du helt tallentløs bilmekker, eller bruker du plastikk fantastik selv på bremser og ikke bare karosseri? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Tror det var like greit at den knakk under montering, i motsetning til etter montering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Var nødt til å være produksjonsfeil.. monterte først ene siden uten problemer, så skulle jeg ta endra.. satte skiva på plass, strammet til hjullager.. satte på den innerste klossen, og satte på den ytre klossen, så satte sammen bremsene igjen.. Alt virket egentlig bra, men det kunne være det att hjulet gikk litt tyngre rundt etter montering, enn på andre siden.. Mulig dårlig calipper? ikke vet jeg, men i allefall da jeg skulle rygge bilen unna, så spraka det noe jævlig fra venstre skive, og den revnet altså.. Jeg trodde faen ikke att slike ting var mulig.. Mulig jeg er talentløs, men hva faen kan man gjøre feil? :( Uansett, ingen skade skjedd, bare mye latter EDIT: noen som trenger hjelp til overhaling av bremsene sine? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Kanskje du skal få noen til se sjekke bremsene på andre siden også? Sånn i tilfelle du faktisk ikke har gjort dette som det skal gjøres, er tross alt snakk om 70% av bilens bremser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 HVa slags skiver var dette? Med tanke på at du kjøper fra Bilextra. Tenker bare på BMW'ns eget beste. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Dette var ikke BMW'n, dette var opelen.. Skivene er Brembo, og det skal jo være bra.. Tror ikke jeg gidder å stri mer med dette, setter nå bilen på verksted hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by Flasher Dette var ikke BMW'n, dette var opelen.. Skivene er Brembo, og det skal jo være bra.. Tror ikke jeg gidder å stri mer med dette, setter nå bilen på verksted hehe Jeg har alltid visst at råte sprer seg, men dette går virkelig over alle støvelskaft! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Skivene på Charaden trengs og skiftes...Gidder du og gjøre jobben?? :D :D Høres rart ut at man klarer og montere dette sammen så at det skulle sprukket,skiver er jo ganske solide. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 dette må jo være produksjonsfeil hvordan skulle du ellers greid dette hvis det skjedde etter at du hadde skrudd på alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg