Peer Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Har du noen gang lurt på hvor skattepengene dine går hen? Og hvorfor politiet aldri har ressurser til å etterforske tyveriet fra din bil ? Les hvorfor her :rolleyes: Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Det er jo helt sykt!!!! Iløpet av 1 og 1/2år så har jeg ikke rygga på noenting og de klarer det opp til flere ganger i uka. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Oh My God! Er det mulig? 5,4 millioner kroner måtte politiet punge ut med i skadeutbetalinger i fjor, mot 2,1 millioner året før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 haa.. snute jævler. men blir DEM fratatt lappen?!:::: neeeeeeeeeeeeeeeida... anyway. hadde jsg sett en snute mc kræsje med en snutebil så hadde jeg ledd så jævli til jeg hadde blitt bura inne! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by Precious Det er jo helt sykt!!!! Iløpet av 1 og 1/2år så har jeg ikke rygga på noenting og de klarer det opp til flere ganger i uka. I Asker og Bærum har en kvinne i en årrekke stått for politiets kjøreopplæring, jeg skal ikke nevne navn, men hun jobber gudskjelov ikke med dette lenger, så jeg har ikke vært det minste overrasket når politiets tjenestemenn har sittet klistret i lyktestolper, telefonstolper og autovern i nærmiljøet. Hvilket kjønn som skal klandres for kjøreopplæringen i andre kommuner skal ikke jeg uttale meg for bastant om, men ut fra polititjenestemennenes ryggekunnskaper å dømme har jeg mine mistanker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 lol:D en bekjent av meg fortalte om da han stod parkert med lastebilen sin,politiet kom på utrykning,var falsk alarm,når de skulle dra,rygga de vitoen rett på lastebilen,bøyde den bøylen under liften litt,vitoen blei litt mere knust:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 FY FAEN P.S. Tape-R, snute jævlar tok skilta på Rolla'n så du får ikke brukt den. Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 se der ja, det e menneskelig å feile.. men likevel har eg sett folk her på bilforumet som blir fratatt lappen som straff for at de feilberegner og kjører av veien :rolleyes: Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zinka Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Nå er det ikke BARE politiet som ikke kan å rygge da.Har sett mye rart av diverse bilførere,både slike som oss og alle andre.Rett fram er de fleste jævlig "flinke" men så snart man skal foreta en rygging... Koble på en tilhenger i tillegg og morroa starter.Obligatorisk ryggetrening på kjøreopplæringen skulle ha vært innført. Kjører selv privatbil med og uten henger og vogntog i jobbsammenheng så litt kan man jo :D Zinka Siter Auditor fortuna juvat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Etter å ha kjørt ut med den ene politibilen de har så får de ikke ny siden den ikke var forsikret :) http://www.smaalenene.no/nyheter/article1159028.ece Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg