Gå til innhold

Dårlig kvalitet på lykter.

Ranger emnet

tarild

Anbefalte innlegg

Bestilte meg lykter foran og bak til golfen min og fikk dem endelig i dag. Men når jeg begynner å skal montere dem så viser det seg at litt av krom belegget på den ene framlykta har flasset av. Mens den ene baklyta bærer tydelig preg av å ha vært i bakken. Der var det sprekk i glasset og spor etter sand/grus.

Kjøpte varene på Autospar så får se hva som skjer med denne saken.

Ringline hovedlykten fra FK (FKNS5051)

DSC01677.jpg

Baklykten i rød/sølv (800141)

DSC01678.jpg:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette har du din fulle rett til og klage på!

ring mr.garvik som eier autospar og fortell hva du har fått, men bruk en vennelig tone..det hjelper som oftest mer enn og være gretten og sinna..

kan med erfaring fortelle at mine ringline lykter ikke har noen chrome avflekkinger..

mvh mandel

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også litt problemer med golf4-look lykta mi, og det var bare å sende den tilbake så fikk jeg ny mens de sendte den tilbake til "leverandøren" :) Selv om dem har vært *jævlig* treg når det gjelder å få sendt disse lyktene til meg, så virker det helt greit ellers når det gjelder "reklamasjon" på ting som ikke er som det skal være:)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte IN-PRO sine ringline lykter hos autospar, og dem begynte og dugge, + at innmaten tok borti selve glasset på lykta, jeg sankkte med dem ,og dem sendte meg ny lykt uten problemer...

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider