Gå til innhold

Er det bare meg, eller er det usannsynlig mange polakker på veiene nå?

Ranger emnet

BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

Altså, kjørte masse bil i helgen i Oslo (hvor jeg bor) og flere ganger (min. 9-10) så jeg gammle biler med polske skilter på veien. Både foran og bak meg og som jeg la merke til på den andre siden av veien i lyskryss osv.

Har de kommet for fullt (hehe), eller har det alltid vært sånn?

Lurer på om flere enn meg har gjort slike observasjoner...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tommy_erwin

Vi har 12 mål med bringebær som snart må plukkes så har sett et par stykker ja.

Du vet hva du får hvis du parrer en polakk med en satanist?

En jævel til å plukke jordbær....

(Urrrkkk, den var gammel) :-P

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så en bande med folk fra "LT" i arna for en stund siden og, virket som om de kjøpte opp gamle megamercedeser.. sånne grisestore beist av noen dieselvarebiler.. og en gaaammal scania betongbil.. litt rart, trodde sånne biler e i nydelig stand i latvia, mens i norge e de fulle av rust som oftest.. velvel..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett endel polakker og latviere ja... Min oppfatning er at mange av dem har ganske fine biler, etter norsk standard ihvertfall...

Her for noen uker siden sto jeg på et gatehjørne i Trondheim, da det plutselig kom to fargerike russiske trehjulsbiler forbi, med høy gitarmusikk på... Jeg smilte, og tenkte ikke videre over det, før de samme folkene i trehjulsbilene sine kom og kjørte forbi enda en gang :P De trodde sikkert de rånte på stripa i Trondheim eller noe. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider