Flasher Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Er det noen av dere som har sett karan på bildet her under?? Han er ikke stabil, han kjører moped i hastigheter langt over 50km/t... Pass opp! Hører dere en moped, og en sang som går slik: "duppiduppi duppiduppduppdupp.." so; move away WANTED - DEAD OR ALIVE Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 lol lol lol fear the duppi! :D :D :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 OMG!! Tror jeg så han her om dagen på en MT5. Det var nok langt over 50 ja. Er han veldig liten flasher? Jeg er sikker på at jeg så han i Kongsvinger området. Mvh. Haakon Fjeld Håper jeg var til hjelp! Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 tror det er han som sitter på blå påla her... ser ikke stabil ut på en flekk :D :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 ja, er ganske sikker på att han er ofte på vinger, og på ettermiddagen, så forsvinner han som en rakett mot skarnes området... hah Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 ja, har hørt ville rykter om det. tror ikke den mopeden hans er helt original. har hørt at han gidder ikke kjøre rundt rundkjøringa hvis det ikke kommer biler, han bare kutter den til venstre :D :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 ja, har hørt att han også jobber her på vinger.. men igen har sett han i aksjon.. tror det var no service han dreib med på en måte.. hehe.. :D :D :D :D :D :D :D :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 ja, han driver med litt snusk tror jeg. han pleier å kle seg ut når utfører sine "tjenester": Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Ja, her kan man jo se att det er seriøs mopp-trimming han driver med.. her har han kjørt til skola så fort, att han har blitt skeiv i trynskiva.. dette er ett bevis på att mopedtrimming kan føre til skader for livet.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Haha dalan!! ;) PS! Ser dere arret under øyet? Tydelig tegn på catfight forige helg! Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Da må jeg opp en tur å kjøre fra'n med min! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 aha, en sånn'en hadde jeg å, helt til jeg solgte'n.. doh artige de der da :D særlig i skogen ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Det er jo alment kjent at folk på den der kanten av Hedmark ikke er riktige i hue!! bodde på vinger selv en stun å la veldig godt mere til det der mye garp der jah:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 hehe, hvertfall ikke når man begynner å bevege seg litt utover veien mot Oslo bortover der, der fins det litt av hvert borti vet jeg :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Suzuki RMX drar dom alle! End of discusion :P (ja. stavefeil sikkert blah) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg