Gå til innhold

Hvorfor bli tråder stengt?

Ranger emnet


DCA

Anbefalte innlegg

tråder som blir stengt er som regel tråder som har falt helt ut av topic / overskrift.

som bare villeder nye lesere.....

 

andre grunner er pga krangling og stor usakelighet...dette senker nivået og kvaliteten på forumet....

 

moderatorene skal som regel legge igjen en siste post om hvorfor den ble stengt...i de fleste tilfeller er tråden så usakelig at dette ikke trengs gjøres.

 

vil dere at trådene ikke skal stenges....vær saklige og høflige....opptre som om dere sto sammen i en ring å snakket.

 

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

vil dere at trådene ikke skal stenges....vær saklige og høflige....opptre som om dere sto sammen i en ring å snakket.

Men det er det tydeligvis noen som ikke greier, og da funker det dårlig. Så blir folk irriterte, så er det i full gang.

 

Jaja...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

da er det fint at jeg er sjef og er der med foten....akkurat som en lærer i skolegården....

 

Å du vet sikkert hvor mye de er hatet!!:D :D :D

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...var bare kødd fra min sin side bare så det er sagt.. men tror ikke jeg har tenkt å gi deg høyere score på deiligst:D ikke at jeg har sett deg der heller da...:rolleyes:

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Men det er det tydeligvis noen som ikke greier, og da funker det dårlig. Så blir folk irriterte, så er det i full gang.

 

Jaja...

 

så er vi i gang med å smiske....

 

 

blaaaaaaaablaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaa :rolleyes:

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DCA

jeg mener det samme som deg tror jeg Tape-R... må være lov med en diskusjon!

 

klart det er lov å diskutere.

det har ingen nektet.

men da må det være på et sakelig nivå som holder forumet seriøst.

se på eks innlegget til Tape-R over ditt....hva er det godt for?..innlegget er laget for å rippe opp en diskusjon som ikke har noe som helst med overskriften på tråden.

 

det er 100% usakelig.

allerede nå er denne tråden i ferd med å bli stengt.

fordi nå er det snart snakk om helt andre ting.

 

jeg vil heller ha 1000 seriøse brukere en 7000 unger.

trådene blir kun stengt for å sette en viss standar for hvordan forumet skal være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

klart det er lov å diskutere.

det har ingen nektet.

men da må det være på et sakelig nivå som holder forumet seriøst.

se på eks innlegget til Tape-R over ditt....hva er det godt for?..innlegget er laget for å rippe opp en diskusjon som ikke har noe som helst med overskriften på tråden.

 

det er 100% usakelig.

allerede nå er denne tråden i ferd med å bli stengt.

fordi nå er det snart snakk om helt andre ting.

 

jeg vil heller ha 1000 seriøse brukere en 7000 unger.

trådene blir kun stengt for å sette en viss standar for hvordan forumet skal være...

 

Det var jaggu på tide at dere tar "tak" i dette,sikker på at det er mange som meg som synes at det er så jævla idiotiskt at det skal skli ut med dritt kasting i nesten alle poster. At alt er bare <"ræva og faen og andre faens helvetes"> utrykk enkelte bruker hele tia.

Har dere ikke noe hyggelig og si/konstruktivt så kan dere holde kjeft,mener nå jeg.

 

Just my opinion :rolleyes:

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår