Hayabuza Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 den er grei! sender deg mld med adresse senere idag.. nettopp flytta til huttiheita og kan faan ikke adressen :D (hønefoss...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Haha "huttiheita" :D Jaja, syns ikke synd på deg, er ganske huttiheita detta å!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Hvis du sender meg en mld nå så jeg bare har nummeret ditt hadde det vært flott!:) så kan jeg få sletta denne tråden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 97137659 er mitt nr... vent med å slett tråden til senere idag.. så jeg får kontaktet deg på ett vis... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Bare å lagre nummeret mitt på telefon det 92254574, skal snart avgårde, så det er ikke sikkert jeg kommer innpå her mer idag! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 lagret... sender deg en sæssæmmæss senere... prates da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Ok :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg