Gå til innhold

Nissan Primera 2.0 SLX delebil

eGtTurbo

Anbefalte innlegg

hei og hopp

Har netopp kjøpt meg en frontkollidert 91 mod Primera. Har plukket endel deler selv, men bilen er fortsatt rimelig hel. Motor er krute god. Dette vet jeg siden det var en kompis av meg som kjørte den det siste året. KM stand er vel 230.000 km, men kan garantere at denne bilen har hatt maaaange km igjen hvis den ikke hadde bompet i autovernet. Var helt tight og fin. Motor har ingen ulyd, men girkassen lager en liten ulelyd pluss hopper ut av 5.gir innimellom (vanlig feil på P10). Så det er vel snakk om å selge motoren og ikke girkassen. For de som ikke vet det vil kammene på denne motoren gi rundt 10-12 hk økning på alle P10 produsert etter 1993.

Stolene i bilen er meget pene. Tror det er P11 SRI stoler. Er iallefall identisk form på de som min eGT P10.

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, ja kunne drept for de baklyktene. Tenker på å bruke for og bakseta til å lage stoler og sofa for å ha inne på tv stuen :D Kan bli kult det..

Nei du, grillen er nok knust ja. Laguna leppen må jeg nesten bruke på min bil, men har ikke helt bestemt meg på akkurat det. Må isåfall lakkere den. Motoren kunne vært morsomt å trimmet og brukt i en gammel rusten primera eller lignende. Skremmer jo lett 200 NA hester av en slik motor.

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider