Gå til innhold

Nissan Primera 2.0 SLX delebil

eGtTurbo

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja det er vel kanskje kun bak det er forskjell på hatchback og sedan.. var litt rask der å skrive at det var forskjell på understellet på sedan og hatchback..

Ja den er grei. Jeg skal på arbeid nå, men skal prøve å få demperene skrudd av i morgen formiddag.

Men et forslag. For 1500 kr pluss frakt kan jeg sende demperene og fjærene sammen. Da slipper jeg å skru ut demperen fra fjærene pluss at du får et sett med ekstra fjærer evt kan du bare skru av skiten du har nå og sette på demperene/fjærene jeg sender deg. Det er mindre arbeid enn å skifte kun dempere.

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er de store tingene som er igjen nå til salgs:

To Sri/gt stoler

Veldig god motor

Knirkefritt oppheng (multilink osv)

Sikkert noe mer folk trenger som jeg glemmer å nevne

EDIT: seff også drivakslinger osv osv

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oberon77

Er likt foran og bak på min ja.

Hva har du foran da? Trodde det var likt foran på alle jeg. at det bare var bak det var forskjellige dempere på sedan og hatchback.

Foran har jeg sånn at dempern tres nedi fjæra, mens bak sitter dempere og fjærbein sammen.

Primera kommer med to forskjellige merker på dempere orginalt.. KYB og Monroe.

¨Nå har det seg sånn at de som er levert med kyb kommer med den typen dempere jeg har, og monroe kommer med typen der demper tres nedi fjæra.

dont ask me why

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

Foran har jeg sånn at dempern tres nedi fjæra, mens bak sitter dempere og fjærbein sammen.

Primera kommer med to forskjellige merker på dempere orginalt.. KYB og Monroe.

¨Nå har det seg sånn at de som er levert med kyb kommer med den typen dempere jeg har, og monroe kommer med typen der demper tres nedi fjæra.

dont ask me why

Ja. Stemmer det. På min så tres fjærene ned i demperene. slik at de sitter sammen med demper innerst og fjærene rundt. Så er det bare å montere hele den ferdige delen på bilen. Også kalt McPhearson demping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt noe mer??Måtte slå ifra meg stolene dine for denne gang jeg..hihi, ble litt ekstra utgifter med diverse bremser og dekk og firehjulskontroll og litt div..

Men hva har du igjen nå??

Har du feks bilde av dørtrekka på døra foran??Eller de "håndtaka"..(noe alà det her?; http://home.online.no/~h-snare/Bilen/primera%20001.jpg

Og den midtkonsolltingen(med cdspiller/varmeting og sånn luke), det dekselet der..? Det her; http://home.online.no/~h-snare/Bilen/primera%20005.jpg

Og bagasjeromstrekk..Den matta baki der..

Mye skal du ha igjen for det der??hihi :D

og kanskje hattehylletrekket..mattegreier det å..

Hvis det er i sånn nogenlunde samma farge som mitt eksisterende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. ble endel ting dette :)

Dørtrekka jeg har er etter det jeg husker identisk med dørtrekka på bildet. Samme mønsteret osv.

Har solgt dekselet som er i midten.

Trekket baki biln er etter det jeg husker helt fint.

Hatthylletrekket er krutegodt.

Kan selge alt det der sammlet for 1000 kr. Frakten vet jeg ikke helt hva den blir.. Må nok sende med tollpost eller norcargo med båt eller no. Tipper rundt 3-400 i frakt.

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sa bilen var frontkollidert, er den knust fremme, eller er grøftelysene eller noen av lysene fremme i orden?

kunne tenkt meg grøftelys, koster altfor mye orginalt...

btw, caliperne bak, hva skal du ha for dem?

er skivene veeeeldig slitt eller?

samme med alle de dekslene som står bak bremseskivene, eller dem følger kanskje med spindeln?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg husker rett var ikke skivene eller kalipperene veldig slitt.. Men slike ting veier endel så det lønner seg fort å kjøpe nytt.. Skiver koster ikke mer enn 3-4-500 på mekonomen så.. Fronten er det ikke mye brukende igjen på nei uten laguna frontleppen som jeg tror jeg beholder selv

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

Lenke til kommentar
Del på andre sider