GolfRallye Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Er det noen som kan hjelpe meg med et delenummer på en oljefilterholder med 3 uttak for givere, eller har et liggende? Gå ut å öpna huven og se.:op Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Hvilken bil er det til ? Årsmodell? Jeg kan se i etka om det er noen som passer der Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Originally posted by gtpassat Hvilken bil er det til ? Årsmodell? Jeg kan se i etka om det er noen som passer der Har ikke anelse hvilken årsmodell det er. Alt fra 84-97 passer nok. ETKA viser ikke hvor mange uttak det på holderen. Må nesten vite årsmodell og hvilken modell bilen er. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Med det samme : Er det noen som har delenummeret til en oljefilterholder til golf GTI mk 1 ? Den med uttak til oljekjøler ? Kanskje noen har en til salgs ? Kanskje noen veit om andre frima etc som selger noe som kan brukes ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Henrik Delenummeret er 067 115 417 b. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Takk ! skal sjekke det i morgen ! Vet du om det er nummeroverført ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Nei jeg tror ikke det. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Skal prøve å sjekke det nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Koster 2400,- ! tyskland Den var til en 84 cab .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Originally posted by Henrik Med det samme : Er det noen som har delenummeret til en oljefilterholder til golf GTI mk 1 ? Den med uttak til oljekjøler ? Kanskje noen har en til salgs ? Kanskje noen veit om andre frima etc som selger noe som kan brukes ? Mulig jeg har. Med oljekjøler oxo. Kan jo sjekke. Hva synes du den er verdt da:D :D Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Tja si det ! En jeg kjenner ga 400 for sin på hoggern.. jeg har ikke sjekka noen hoggere enda siden det ikke har hastet så mye enda. Hva synes du da ? Jeg skal ha et register liggende et sted så i utgangspunktet behøver jeg ikke det hvis det har noe å si, men jeg er intr i det siden det er bolt on rett i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Originally posted by Henrik Tja si det ! En jeg kjenner ga 400 for sin på hoggern.. jeg har ikke sjekka noen hoggere enda siden det ikke har hastet så mye enda. Hva synes du da ? Jeg skal ha et register liggende et sted så i utgangspunktet behøver jeg ikke det hvis det har noe å si, men jeg er intr i det siden det er bolt on rett i bilen. Har du en holder med 3 uttak så kan vi jo bytte. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Skall sjekke de jeg har og gi tilbakemeld Hvilke modeller har den org ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Blir litt nysjerrig jg..... Hva ska du me 3 uttak????????????? 1. Temp 2. Trykk 3. ?????? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by G60Turbo Blir litt nysjerrig jg..... Hva ska du me 3 uttak????????????? 1. Temp 2. Trykk 3. ?????? Og olje til turbo kanskje?? :) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg