GolfRallye Skrevet November 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by Henrik Skall sjekke de jeg har og gi tilbakemeld Hvilke modeller har den org ? Det vet jeg ikke. Hadde jo vært enkelt da. Tror det er ganske mange som har det, ihvertfall av litt nyere modeller. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by greenrallye Og olje til turbo kanskje?? :) Var det jeg tenkte på ja. Vet at turbo diesel har uttaket til turboen der, men om den har 3 vet jeg ikke. Hvordan har du tenkt det? Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Jeg har tenkt og ta ut en gren i toppen på oljetemp føleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Åja.... trodde ikke man alltid trengte d da vettu.... :D :D Trodde d var greiere å ta det fra toppen jg, blir jo litt kortere avstand lissom. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 hvis du fremdeles trenger delenummeret er det 053 115 417a Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Er det den jeg skal ha? (3 uttak) Hvor fant du det? Vil bare være sikker før jeg bestiller. Tar ikke retur på spesial bestillte deler vettu.:( Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Har en slik på bilen min, det er tre uttak men det ene er plugget. Har desverre ikke bilde men den er like den på bildet ditt. Hvis du ser på bildet ditt så står det i allefall 115 i midten av delenummeret. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 koster veiledende 1409,- er i tyskland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by gtpassat Har en slik på bilen min, det er tre uttak men det ene er plugget. Har desverre ikke bilde men den er like den på bildet ditt. Hvis du ser på bildet ditt så står det i allefall 115 i midten av delenummeret. Da kan vi bytte da ? jeg har tre stk med to uttak på ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by gtpassat Har en slik på bilen min, det er tre uttak men det ene er plugget. Har desverre ikke bilde men den er like den på bildet ditt. Hvis du ser på bildet ditt så står det i allefall 115 i midten av delenummeret. Er den plugget med en litt fet umbrakoskrue? Hvis den kan skrues ut så er det jo ikke noe problem. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Ja den er plugget med en fet umbraco. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg