radius_ Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Råeste bilen ever... Så en perlemor gul på ferie i marbella, spania... Råeste 12er lyden.. går sikkert helt greit med 580 gamp:) Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Råeste bilen ever... Så en perlemor gul på ferie i marbella, spania... Råeste 12er lyden.. går sikkert helt greit med 580 gamp:) Må si meg enig... En venn av meg så den i England for ikke så lenge siden, Som han selv sa: Jeg ble så glad at jeg felte 3-4 gledes tårer...! Personlig ville jeg hatt Murciélago i VIN-RØD Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 oki.. så en mørk blå også.. kan legge ut bildene jeg tok av begge..:) jeg foretrekker den gul! synes den fargen kler bilen usannsynlig godt:) hehe Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Legg ut bilder! kiddie Samtidig kan du fortelle meg hvordan man legger de ut :???: Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Dette er den blå jeg prata om.. var på puerto banus i spania.. 1 mil fra marbella Denne stod parkert i parkeringsanlegget som tilhørte det leilighetskomplekset vi bodde i... det ligger 3km fra marbella: Var også mange andre eksotiske/gromme kongebiler der nede, her er noen av de jeg så og knipsa bilde av.:) Det nederste bildet er av meg og en kamerat.. ute og råner i marbella..:P Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 OI OI! :thanks :cab Driit Stilig!!! Murcièlago er nyyydelig! :cocain: Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Må være greit å være på ferie på en sånn plass... :) Den første Murcielago'n var veldig fin! Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hvilken plass er det der a??? bare grombiler! digger AMG;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Synes den gule murcielagoen var myye finere enn den blå, spesielt in real life..:) Det er på puerto banus og marbella i spania..:) Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 gammel tråd, men. Var det leiebil dere kjører der? Den Jaguar'n. Hadde vært morro:) Jeg har fallt litt for Murciélago jeg også.. Spesielt LP640. Men synd det rett og slett er for dyrt selv om man vinner i lotto. Service osv koster jo Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Enig der.. Murcielago er og blir en drøm.. uoppnåelig drøm:( :) hehe.. Jaguaren eies av samme person som eier leiligheten.. jeg fikk lov å bruke den når jeg ville.. var i marbella i mai i år igjen:) årh.. blir ALDRI lei av den plassen der.. fortsatt latterlig mye råe biler der.. :P Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 legg merke til at lamborghini har ikke hester under panseret.. Derimot Okser :D Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Kva med Lamborghini Reventon, den er bare mykje meir sjeldan. Fine bilar det. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg