nasonex Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Noen som vet om hvor man kan finne styling , effektanlegg, ol. til en Volvo 360 ? Takker på forhånd på alle svar. Siter [TEAM SUMMER SUCKS] [-] 1999 Passat Highline 1.9TDI Syncro @ 140 hk. [-] 2003 Ski-doo Summit 800 H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Dette må du garentert smi til noe sjøl,finne siikke noe og få kjøpt ferdig. Muligens noe sånt simons anlegg.Mekonomen fører det. Styling må du nesten lage til på egen hånd. BTW 360n er en genial vinterbil Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nasonex Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Ja, hører de sier det :) får vel bite i det sure eplet å lage meg noe selv da. Du vet kanskje hvor jeg kan få tak i billige alu felger til den da? Siter [TEAM SUMMER SUCKS] [-] 1999 Passat Highline 1.9TDI Syncro @ 140 hk. [-] 2003 Ski-doo Summit 800 H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Felger skal ikke være no heksekunst og få fatt på,rimelig standard boltsirkel mener jeg og huske. Senk 360n og få på 17" så har du en fet bil mener nå jeg. Angrer som en HUND på at jeg sendte min til høggeren for et år siden :( Skal kjøpe meg en til vinteren Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 gå inn på www.volvo300mania.com og klikk på forumet og skriv spørsmålet der... (husk og velge engelsk språk... der er det folk fra hele verden som eier alle mulige 340 og 360 modeller og jeg har sett at de har mange styling kit der.... ganske ofte så er det noen som selger ett.... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Dette må du garentert smi til noe sjøl,finne siikke noe og få kjøpt ferdig. Muligens noe sånt simons anlegg.Mekonomen fører det. Styling må du nesten lage til på egen hånd.BTW 360n er en genial vinterbil Neivel nei? Ta en tur til Volvo dere, de har faktisk en del til 300 serien. SAM har også noe greier til disse. Fra R-Sport tiden. Ellers så er det jo standard røde motorer i disse bilene, og innmaten på R kassene er det samme som de standart M47 kassene. M47R står for "rear"-montert.... Mvh Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nasonex Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Hmm, er medlem på volvo300mania forumet. Men har ikke sett noen som har solgt styling. Hvis en fra England da skal sende en pakke hit med noe, blir det ikke masse toll og avgifter på det? Siter [TEAM SUMMER SUCKS] [-] 1999 Passat Highline 1.9TDI Syncro @ 140 hk. [-] 2003 Ski-doo Summit 800 H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Neivel nei? Ta en tur til Volvo dere, de har faktisk en del til 300 serien. SAM har også noe greier til disse. Fra R-Sport tiden. Ellers så er det jo standard røde motorer i disse bilene, og innmaten på R kassene er det samme som de standart M47 kassene. M47R står for "rear"-montert.... Mvh Glenn ALLTID er det noen som tror de er SMARTE! HAn lurte på styling til denne bilen,vis meg det hos noen >Volvoforhandler du. De hadde i sin tid diverse orginal vinger,alufelger,grill med 1000 metere etc. DETTE kaller jeg ikke styling.Så jeg sier det igjen,styling må du smi til selv. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 ALLTID er det noen som tror de er SMARTE! HAn lurte på styling til denne bilen,vis meg det hos noen >Volvoforhandler du. De hadde i sin tid diverse orginal vinger,alufelger,grill med 1000 metere etc. DETTE kaller jeg ikke styling.Så jeg sier det igjen,styling må du smi til selv. Smart? Det er vel en bil det? Ikke rop for høyt du Onkel. Stikk heller innom den lokale Volvo-sjappa di og bla i noen gamle Vovlo-kataloger du.. så skal du se at det finnes både trim og styling til Volvo 300, ORIGINALT! Ellers så har du diverse andre, som lager diverse til 300. Se feks. på http://www.300power.com/shopen.htm før du skriker alt for høyt igjen... Mvh Glenn (som ikke prøver å være vise-guy, men faktisk prøver å hjelpe, fremfor å være besserwisser) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 At det finnes eller HAR funnets er to ganske vidt forskjellige ting etter hva jeg har lært på skolen! De har knapt nok igjen ekstrautstyr til 240-740.Og disse er litt mere salgbare enn 3 serien. De hadde et ganske fett kit til 440-460 men dette gikk også UT av produksjon for flere år siden Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Tror du Volvo KASTER noe? :rolleyes: Neida, det ligger på lager i Hisingen... Få tak i de gamle katalogene, så får du den lokale Volvo-pusheren til å taste inn delenummeret på data'n sin, så skal du se at det finnes nok noe der ute.. Og R-sport hadde jo også en del stæsj til 300. Synes det er litt for lett å gi opp sin søken, uten å engang ha vært hos den opprinnelige leverandøren jeg da men... :rolleyes: Mvh Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 finnes jo styling til 360 da!! detter er den orginale volvo pakka!! her er dele nr på frontspoileren!! og dette er en styling du fikk kjøpt på realcar i sverige før!! fikk de faktisk med en del utstyr også!! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 har denne på gbl Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nasonex Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Hva mener du? Noen som selger laksetrapp? :D Siter [TEAM SUMMER SUCKS] [-] 1999 Passat Highline 1.9TDI Syncro @ 140 hk. [-] 2003 Ski-doo Summit 800 H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 ja!! er vanskelig å få tak i sånne ting!! driver selv å jakter etter snowcap!! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg