Gå til innhold

Effektanlegg...


-MojaV-

Anbefalte innlegg

Kjøp en fult Apexi GT anlegg hvis du er ute etter gromlyden.

Kvitt deg med alle kat'er osv. Koster litt men oohh så nice ja.

2,5" rør med 3,2" endestuss. God for 400hk+

 

Husk å få med ny downpipe også evnt. ny elbow. ;)

 

Snakk med Marius på MSI så fikser han deg en pris.

info@downlink.no

 

Tips: Mer info kan du finne på forum.200sx-ogn.org + mange flere

alternativer på eksosanlegg som folk bruker.

Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sies jo at 2" trykkrør holder til 400 hk på innsugssida....men kan være enig i at 2.5" holder til 330-350 hk på eksos...etter det vil jeg tro baktrykket blir litt vel tøft.. ;)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke være enig om å være uenig her da? :D

 

Er mye forskjellige meninger det skal jeg være enig om, uten at

jeg har sett forskjellige målinger som kan fortelle 100% sikkert.

 

Det jeg veit er at Apexi'n som jeg anbefalte vil du ikke få optimalt ut av før du kommer over 280-300hk nettopp pga. hva

Turboed1 sier om baktrykket.

 

backboxen på Apexi'n er temmelig massiv den også som kan

gir litt funky resultater.

 

Bråker som et helvete når du gir pedal da, og det er altid positivt. :D

Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår