ecko Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Noen som har bilder av en Grønn Lexus GS 300? En kollega av meg sin, glemte å melde seg på! vil gjerne ha bilder av denne! Sto i depoet :p Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Øh.. hvor da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Jeg har det, men akkurat nå virker ikke photobucket så får ikke lagt det ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 hey duden!...jeg så ETT bilde av den, fra fronten i en av disse trådene... kjenner igjen felgene... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Her er den, hvis der er denne da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 dervar den ja..20" bling bling.har du tatt bilde av baken, du da ? :D han skulle visst ha 4x4" bak der.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by hatsu dervar den ja..20" bling bling.har du tatt bilde av baken, du da ? :D han skulle visst ha 4x4" bak der.... :D Fikk desverre ikke gjort det, var så mange folk der når jeg skulle ta bilde:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 En fet hottad luksus-japse i norge gitt thumpsup thumpsup thumpsup thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Der var den ja! Tusen takk! Sorry at jeg glemte å nevne at det var fra Rudskogen, men regna nesten med at folk skjønte det :D Stemmer at det sitter 4x4" enderør på den! Brutalt:D:D:D Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg