Mambo Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 lykke til :) JEG VIL OGSÅ LEKE!!! :D:DD:DD *sparepengertilmotor* Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Hehe, trenger ikke bli så dyrt hvis du bare skal noe å leke med.. Jeg endte opp med 6000,- for motor og gear + ledninger jeg.. Pluss ny oljepumpe til 1895,- eller noe, eksos til 1100,- og konisk pipercross til 600,- elns... Men da er motoren forhåpentligvis klar for litt morro også.. :D Men håper jeg slipper å bytte kasse og mellomaksling med det først, selv om jeg skal kjøre med M47-kassa mi.. Hehe.. Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trygve_ Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 jeg har nettopp lest hele tråden på 5 sider og jeg har ikke sett ett forbanna bilde!! :P hiv inn noen bilder, blir mye bedre med engang. ta bilder av motor, begge bilene, alt det går ann å ta bilder av :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by bozzo Hehe, trenger ikke bli så dyrt hvis du bare skal noe å leke med.. Jeg endte opp med 6000,- for motor og gear + ledninger jeg.. Pluss ny oljepumpe til 1895,- eller noe, eksos til 1100,- og konisk pipercross til 600,- elns... Men da er motoren forhåpentligvis klar for litt morro også.. :D Men håper jeg slipper å bytte kasse og mellomaksling med det først, selv om jeg skal kjøre med M47-kassa mi.. Hehe.. jaja :P men først skal jeg fikse litt på utseende. (driver på) skal kjøpe litt utstyr nå. felger/senkefjører/dempere(kanskje) så driver jeg å lakkerer diverse. :P tenkte å spare penger til januar/februar. og kjøpe motor da. får se hva det blir til. kanskje jeg kommer over noe spennende på veien :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by bozzo Ikke når jeg fant ut i dag at det faktisk er en B23ET... Ikke en 230 som selger opplyste.. :) Har faktisk bedre inntrykk av b23et en b230et selv om den er litt eldre... Sitter smidde stempler på den også ;) 405 topp på den eller? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Hehe, jeg skal nok få tatt noen bilder, har bare tatt noen med telefonen enda, og det blir så jævlig smått... :D Men har egentlig ikke mulighet til å ta noen særlige flere nå, så lenge jeg regner med å få start igjen i kveld... Men men... Dette er info om motoren faktisk: Tidlig 84 mod B230ET med 405topp og B23-injection.. :) Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Zerox Har faktisk bedre inntrykk av b23et en b230et selv om den er litt eldre... Sitter smidde stempler på den også ;) 405 topp på den eller? b230 blokken er bedre enn b23 blokken. (støpemessig). Rådene i b230 fra 84-87 er dårligere enn b23 sine. 88-> b230 er bedre enn b23 på alle måter. en b230 i de dårligere årene tåler max 250hk Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Jeg skal ikke ha noe særlig mer enn 200 jeg så ... Ikke på denne blokka ihvertfall.. :D Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by DaButcher b230 blokken er bedre enn b23 blokken. (støpemessig). Rådene i b230 fra 84-87 er dårligere enn b23 sine. 88-> b230 er bedre enn b23 på alle måter. en b230 i de dårligere årene tåler max 250hk Nja.. kanskje. Faktisk er 230 blokka dårlig fram til midten av 88. du har to typer 88 230 blokker. A og B, der B er den "bra" Enig i at en 230 fra 88b oppover er bedre enn en 23, men en 23 er igjen bedre enn en 230 fra 88a nedover ;-) Uansett. Samme det. hehe;) Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 NÅ STARTER'N SNART!! :D Men har bare ett jævla problem.. :D Når jeg setter på klemmene på batteriet, så slår den rett inn på starteren.. Er det bare innslaget som har satt seg eller hva? Tips folkens? Hjelper det å prøve å slå litt på innslaget? -bozzo- Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Ta den ut og smør den.. Beste tipset.. hehe Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.