Phantom Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Dersom man har ansvarsforsikring og frontruta blir ødelagt grunnet steinsprang, hva er det lure og gjøre ? Hva vil en frontrute til, tja, f.eks en Corrado koste ? Uten at noe forsikringsselskap er inne i bildet, ansvar dekker jo ikkeno.. Noen som vet ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 http://www.bruktbildeler.com/ ;) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Jo, takk for tipset, men er ikke helt dreven på frontrutebytting selv, og ser litt for meg at en fagmann ikke vil installere noe han ikke selv selger eller fixer.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 til 87mod orion og 77 mod granada koster frontrute 2000.- splitt ny å ferdig montert ( ja det er to forskjellige ruter) disse rutene er ikke limt så det er vell derfor prisen er så lav. men du kan jo prøve å ringe til hurtigruta carglass. på filialen i lillestrømm er dem iværtfall kjempe hyggelige. jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Under er link til prislista til riis, prisene er uten moms, så legg på 24%. Må nok regne med 700-1000kr itilleg for montering. http://www.bilglassgruppen.no/engross/index.asp Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 jeg sjekka pris på mk3'en min, fra en mekaniker hos VW fikk jeg til svar at ruta kostet 1500,- rett i hånda på meg uten mont. hos riis bilglass ville de ha 4500,- for å bytte ruta mi, der kostet ruta 1600,- og resten var liming, arbeid og mva. limte ruter koster svin og skifte! har du pakninger så bytt selv. jeg derimot skaffet meg delkasko (800,-) pr år ekstra. og da koster ny frontrute ca 1000'en lappen på egenandel. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg