Kristian S. Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Husker for ca 7-8 år siden så var det en gul Mack dumptruck som kjørte rundt i Oslo. Var bare 10-12 år den gangen, men jeg syntes den var jævla stilig! Det var en byggeplass like ved der jeg bor og jeg pleide å se den nesten hver dag på vei til og fra skolen. Når de var ferdige å bygge så jeg ikke noe mer til den og har aldri sett den siden. Noen som husker den eller vet noe om den? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brekyr Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 er ikke sikker på at det var den, men rundt 1990 kjørte morfaren min den største mack lastebilen i norge på den tida. Var stas å sitte på der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Endelig noen som svarte! Har du bilde av den eller?? Den ligna litt på den her: Er det farfaren din det sto om i Norsk motor veteran? Han som kjøpte tilbake den gamle Macken sin og restaurerte den? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brekyr Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 er nok ikke det, morfaren min døde av kreft for snart 10 år siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 21, 2011 Rapporter Share Skrevet November 21, 2011 Her er det bilder av ein god del Mack bilar. http://www.bigmacktrucks.com/index.php?/gallery/ Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg